18-vuotias opiskelijatyttönen tarjoaa siivousapua PK-seudulla. Työkeikat viikonloppuisin ja arki-iltaisin. Palkka sovittavissa. Ota yhteyttä satunkaa@hotmail.com
Siivous apua !
6
574
Vastaukset
- aloittajaa
korjaan ; satunkaa@hotmail.fi
- pesän fani----------
miten olis pesän antaminen??? ja manii tulee
- Hei Satu 18.v:
Lyödäänkö satasesta vetoa, että tulet saamaan vain ja ainoastaan yhteydenottoja pervoilta ja kiimaisilta äijiltä, jotka haluavat nätin opiskelijatyttösen siivoilemaan kämpäänsä, ja jotain muutakin? ;D (Olen tästä 99,9 % varma...)
- money man
ja niin mitä pahaa siinä on jos satu vähän antaa???
- Jatta..
Satu.. Minä tarvitsen todellakin apua kotiini siivoukseen. Jos osaat ja teet siistiä jälkeä niin mielelläni kuulen sinusta. Pakko kirjoittaa tähän koska ärsyttää nuo kurjat vastaukset joita tässä on kirjoitettu sinulle. TerV Jatta. ( Joku on nyt menettänyt vedon lyönnissä satasen. ) :)
- ahkera1
Hei Jatta,
Jos Sadusta ei kuulu mitään niin minusta kuuluu :)
Olen 43-vuotias nainen, kolmen lapsen yh. Aloitan syksyllä jatko-opinnot ja teen mielelläni siivouskeikkoja. Kesälomakassaan mahtuu vielä hienosti roposia, samoin joululahjakassaan.
Asun Espoossa mutta osaan kyllä liikkua täältä poiskin :)
Voit laittaa minulle viestiä ahkera70@gmail.com jatketaan sähköpostilla ja sovitaan asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256