Koko noin 42, itse olen 173 cm pitkä. Hihat ovat "t-paita" -pituutta, en itse halunnut olkaimetonta. Kaula-aukko on kaunis, avoin hieman neliön mallinen. Mekko-osa A-mallinen, laskeutuu todella kauniisti, ei rypisty ja istuu hyvin, mekossa myös pieni laahus. Koristekaitale kiertää vartalo-osan heti rintojen alla. Yksinkertainen, mutta näyttävä puku!
Huntu on pitkä, laahuspituinen, juuri mekon laahuksen kanssa yhtäpitkiä.
Mukaan tulee myös korsetti, jossa sukkanauha kiinnikkeet, häivyttää viimeisetkin muhkurat vartalolta.
Puku/korsetti/huntu on pesetetty pesulassa heti häiden jälkeen.
Puku on ostettu uutena hääpukumyymälästä ja ollut vain yhdet häät käytössä. Taatusti kaunis morsian tässä puvussa!
Hinta 350 € sisältäen Hääpuvun, hunnun ja korsetin.
Kuvia mahdollista saada sähköpostiin ja pukua voi tulla kokeilemaan Mäntsälään. Voin myös tuoda puvun Keski-Uudenmaan alueella.
texoma@luukku.com
HÄÄPUKU ja laahushuntu myynnissä
Kesähäät
1
185
Vastaukset
- MH
Moikka! Olisiko mahdollista saada ostettua huntu pelkästään? :) Olisin juuri tuollaisen pitkän hunnun tarpeessa. Onko hunnussasi mitä koristeita ja monikerroksinen se on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447256
- 324028
- 563549
- 463062
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482236- 432228
- 162226
- 462191