Nyt on kuulkaas sellainen elämäntilanne, että 30-vuotias nainen ottaa vastaan mitä vaan hommaa kunhan siitä maksetaan.
Pistä postia: duunia@hushmail.com
Naiselle töitä
7
412
Vastaukset
- PESÄN YSTÄVÄÄÄ
annako pesää???
- Töitätöitä
Missä päin Suomea on oikeasti tuollainen tilanne, etteikö töitä sais? Täällä sun ei tarvitse kuin kirjoittaa Google Mapsiin ja kattoo seudun lähimmät puhelinmyyntitoimistot niin voit kävellä ovesta sisään ja aloittaa samantien.
Lisään vielä, että puhelinmyyntikään ei ole ainoo työpaikka mihin pääsee helposti.
Nyt vaan otat puhelinluettelon käteen ja rupeet soittaa joka paikkaa josko tarttisivat kova-asenteista työntekijää. Jossain vaiheessa nappaa! - Pörssi penkillä
Hienoa, että meille vanhemmille varakkaille herroille on myös jotain tarjolla. Puhelinmyynneillä riistetään vain työntekijöitä, tiedän sen, koska olen itse omistanut alan firman. Paljon mukavampaa ja tuottoisampaa on myydä itseään.
- khdsjd
minäkin myyn itseäni jos kiinnostaa lisää lakukoira1996@windowslive.com
khdsjd kirjoitti:
minäkin myyn itseäni jos kiinnostaa lisää lakukoira1996@windowslive.com
Jospa neiti ensin odottaisi kolme vuotta ja miettisi uudestaan....
- lisätietoa..
Kannattaisi laittaa ainakin mistä päin Suomea on.
- lisäansiota
Laita ilmoitus uudelle sivulle www.ammattipalvelu.fi. itse etsiin sietä lastenhoiotajaa mutta kunnassani ei vielä ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467635
- 334213
- 573715
- 503190
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652561- 542398
- 512388
- 402339
- 162286