The point of life is not to get anywhere - it is to notice that you are, and have always been, already there. There is no such thing as an incorrect path - for on this journey you cannot "not get" where you are going.
The point of life
6
103
Vastaukset
- .
Ylläpitäjä Henki on. Suuri Valkoinen Henki, Gaia, Yksinäinen Vartija, Pyhä Henki, Isis, Venuslainen, Hänessä me olemme ja liikumme -henki, Minä Olen- henki. Kaikki samaa.
- en ole
Ei ole samaa.
Olen eri. - olen jo olen
en ole kirjoitti:
Ei ole samaa.
Olen eri.On samaa.
Olen sama. - en olekaan
olen jo olen kirjoitti:
On samaa.
Olen sama.Etpäs ole.
Ei samaa. - olenpa olen
en olekaan kirjoitti:
Etpäs ole.
Ei samaa.Olenpas olen.
On samaa. - kokija
olenpa olen kirjoitti:
Olenpas olen.
On samaa.Pulma ratkeaa seuraavalla tavalla.
KYSYMYS: Ollako vaiko eikö olla?
VASTAUS: Olla ja ei olla, tuloksena on silloin nolla.
Nolla on pyhä luku. Se symboloi liikkumatontakeskipistettä, yrittämättömyyttä, pyrkimättömyyttä, vastakohtien yhdistämistä.
Nolla symboloi N.D.Walschin julkituomaa ketjun aloitusideaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144