kokemuksista Phan Thietissä ja hän kirjoitti, että hotellien ravintoloissa ruoka on todella kallista. Mitä mahtaa tarkoittaa tuo todella kallista, voisiko joku valistaa minua noista hinnoista, kun olen ekaa kertaa lähdössä kyseiseen paikkaan eikä ole mitään käsitystä hinnoista siellä.
Luin jonkun matkailijan
3
265
Vastaukset
- Ohjeita
Ei ruoka hotelleissa ole suomalaisittain kallista. Luulen, että kirjoittaja on verrannut hotelliravintoloiden hintoja paikallisten ravintoloiden hintoihin, jolloin hotellihinnat ovat kyllä kalliita.
Itse en koskaan (paitsi aamiaisen, jos sisältyy hintaan) syö hotellin ravintolassa, vaan etsin paikallisen. Edullisempi hinta, aidommat paikallisruuat - tunnelmasta puhumattakaan.- aapoS
Kiitos vastauksestasi.
- katukeittiöön hop
Kyllä neljän-viiden tähden hotelleissa ja resorteissa Vietnamissa löytyy hintaa syömiselle. Siinä voi jäädä jopa suomihinnat toiseksi. Kuka niissä haluaa sitten syödä, no bisnesmatkustajat varmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094