Paljonko olette maksaneet uuden auton käsittelystä?
Tekiskö itse pelkän alustan käsittelyn vai luottaako "ammattilaiseen" ja maksaa 900e täyskäsittelystä?
Suojauksen hinta?
4
276
Vastaukset
- a
Kysymyshän on siitä, että kauanko ajattelit auton pitää.
Itse jos tekee kunnolla, niin aikaa menee, ja pitää olla tilat, mutta jälki on hyvä, ja tietää että on tehty hyvin. Auton arvoa ei itse tehty käsittely nosta, tai tarpeeksivanhana nostaa, kun rupeaa näkymään käsittelyn hyöty.
Osaavalla korjaamolla tehty käsittely nostaa auton arvoa, kun se on n.5v ikäinen, ja siitä eteenpäin. Sijoitettun rahan saat parhaimmillaan takaisin.
Huonosti itse tehty on yhtä pelkkää hukkan heitettyä aikaa ja rahaa. - Tingle about it
Jos on ammatilaisen laitteet ja aineet sekä tilat, niin siitä vaan.
Pesu, kuivaus, ruiskutus ja viimeistely.
Ja kyllähän sitä olisi hyvä tietää kaikki rakenteetkin, että tulisi ainetta sinne minne pitää eikä sinne minne sitä ei missään nimessä saa tulla.
Turvalaitteita ei kannata sotkea ja kannattaa vähän katella, mihin sit menee tökkimäänkin ettei käy vahinko.
Ei se ihan niin helppoa kuitenkaan ole, jos sen kunnolla tekee. Vertaa nyt vaikka automaalarin hommaan, ei sekään niin ihmeellistä ole mutta kyllä se jälki vaan jollain tapaa on ammattilaisen tekemänä parempaa ja kestävämpää. - Oma apu paras?
Takuut eivät muuten ole juurikaan voimassa, jos itse tekee ja tulee jotain ongelmia esimerkiks alustassa.
FI-hyväksytyssä liikkeessä tehtynä, kaikki takuut säilyvät ja tulos on varmasti kestävämpi. Eikä tarvi itseään edes sotkea.
Mutta jos nyt kuitenkin alat ite tekemään, niin hae edes ammattilaisten aineet suojaamosta. Ainiin, mutta kun et saa sitä alusta-ainetta edes levitettyä muuta kun pensselillä....- kotelomassa
Minkä "suojaamon" omistat kun moista kirjoitat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224