Olen 16 vuotias tyttö ja minulla on todella runsasta valkovuotoa, välistä sitä tulee todella paljon niin että minun on koko aika pakko käyttää pikkuhousun suojia :/ välistä (tosin aika harvoin) olen huomannut pieniä paakkuja valkovuodon seassa.. lisäksi minulle tuli nyt leukaan pieniä verenpurkauma pisteitä vaikka en tehnyt mitää muuta kuin ollut sohvalla ja nojannut leualla siihen sohvan reunaan. voisiko näillä olla jotain yhteyttä toisiinsa? siis runsaalla valkovuodolla ja helposti tulleilla verenpurkaumilla?
Valkovuoto ja verenpurkaumat naamassa
neuvoja, kiitos!
1
309
Vastaukset
ole huoletta teini sillä kehosi kasvaa ja muuttuu koko ajan . ne veren purkaumat on kasvuun liittyviä ja häipyviä hetkellisiä lieve ilmiöitä pliis ei palkokasvia poskionkaloon tämän takia tv jaska
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407