George Harrison oli sitä mieltä ettei U2 tee muistettavaa musiikkia.
Mielestäni hän oli väärässä. Olkoon, että on kolme biisin protoryyppiä ja vain yksi albumi. Niitä toistetaan.
Miksi ei toistettaisi - noi on ne hyvät
Hmmmn
7
925
Vastaukset
- no more islam
Ihan sama mitä joku harrison sanoo, ei kiinnosta beatles pätkääkään. Pink Floyd teki muistettavaa musiikkia, beatles hippi-kakkaa.
u2 on mitä on. Muutamia hyviä biisejä , mutta jos pitää valita menisinkö u2n vai beatlesin konserttiin, niin u2n.
Beatles ei ole koskaan merkannut mulle mitään. - semac.on.the.vodka
Ei muistettavaa musiikkia? Kuten Formula1 maailmassa, on aina jollakin jotakin sanottavaa ja painavia mielipiteitä ihan mistä tahansa. Mutta en ymmärrä mitä hän tarkoitti muistettavalla, sillä u2 jää päähän halusi tai ei.
- näin on
no Beatleshän on niin yliarvostettua huttua ollut aina, ihan sama mitä Harrison sanoo
- 24hrs
Edge on nero.
- not even 12 hrs
Ai ihan nero! Miten se ilmenee?
- or if than not
not even 12 hrs kirjoitti:
Ai ihan nero! Miten se ilmenee?
Siten että hän on luonut oman, helposti tunnistettavan kitarasoundin.
- Lanois & Eno
or if than not kirjoitti:
Siten että hän on luonut oman, helposti tunnistettavan kitarasoundin.
Runsaalla delaylla ja muilla efekteillä on helppo piilottaa omien soittotaitojen rajallisuus ja musiikin yksinkertaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007