LUFTHANSALLA BERLIINIIN

UUSI YHTEYS

Lufthansa avaa suoran reitin Helsingistä Berliiniin uudelle Brandenburgin kentälle kesäkuussa. Lennä Saksan pääkaupunkiin, joka on yksi Euroopan suosituimmista matkakohteista kulttuuri- ja historiaperintönsä johdosta.

Berliinin rikas kulttuuri- ja huvielämä tarjoaa jokaiselle, niin nuorille kuin varttuneimmillekin matkailijoille jotain.

7

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rjhtrnrfgbngj

Miksiköhän? Finnair, Air Berlin ja Lufthansa. Jossain vaiheessa viime talvea Blue1:kin piti jatkaa omia Berliinin lentojaan tänä kesänä.

Matkustajia reitillä on kuitenkin alle 300 000 vuodessa.

Esimerkiksi Frankfurtiin matkustetaan vuosittain yli tuplasti Helsingistä ja sinne lentää vain Finnair ja Lufthansa.

• Berliininkin kävijä

Taitaa Frankfurtiin lentää monikin vain jatkoyhteyksien vuoksi.

Frankfurtin kentällä olen aikaani kuluttanut jatkolentoa odotellen montakin kertaa, mutta kaupungilla ei ole tullut käytyä.

Nähtävästi Berliini kiinnostaa yhä useampia suomalaisia, jos yhteyksiä lisätään.

• 12+14
        Berliininkin kävijä kirjoitti:

Taitaa Frankfurtiin lentää monikin vain jatkoyhteyksien vuoksi.

Frankfurtin kentällä olen aikaani kuluttanut jatkolentoa odotellen montakin kertaa, mutta kaupungilla ei ole tullut käytyä.

Nähtävästi Berliini kiinnostaa yhä useampia suomalaisia, jos yhteyksiä lisätään.

Tuo kesällä avattava Brandenburgin kenttä, jonne kaikki Berliinin lentoliikenne siirtyy lisää kapasiteettia, niin että sinne yksinkertaisesti mahtuu enemmän vuoroja. Lisäksi samalla luonnollisesti jatkoyhteysmahdollisuudetkin parantuvat. Alkuun on varmasti odotettavissa paljon tarjouksia, joten kannattaa käyttää hyväksi.

• VieläKerranTegeliin

Air Berlin on nostanut halvimpien lippujensa hintoja joten Lufthansa on hyvä vaihtoehto. Harmi että halvimmat (n.50egee/suunta) paluulennot lähtee Berliinistä jo kuudelta aamulla.

• 2580

Todellisuudessa air berlinin ja lufthansan hinnanero on niin häviävän pieni,että itse suosin edelleen air berliniä.Jotenkin tuntuu,että tulee maksettua yksi hotelliyö turhaan,jos lähtee kotiin tuolla lufthansan aamulähdöllä.

• aamulähtö

Lähtee noita koneita aikaisin aamulla muutenkin, esim Helsingistä Frankfurtiin 6:30, tai Amsterdamiin samaan aikaan.
      Itse menen suoraan töihin tuolta aamulennolta.

• VieläKerranTegeliin

Työhommat on tietenkin erikseen mutta minä käyn vain lomailemassa Berliinissä. Aamu-unisena en millään taipuisi aikaisiin aamulähtöihin kummassakaan päässä. Lomalle lähtiessä se vielä jotenkin menee. Helsingistä ehdin kentälle julkisilla jos kone lähtee kahdeksan pintaan. Aiempiin lentoihin on otettava taksi joka tekee semmoset 40 euroa lisää matkakustannuksiin. Berliinin aikatauluja en ole katsellut mutta taitaa sielläkin mennä taksikyydiksi jos pitää kentällä olla aamuyöstä, jos ei muuten niin mukavuussyistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe