Kun vaimo haluaa eron totuuden selvittyä, ja kakkonen lähinnä oksentaa nähdessään luikertelevan ja valehtelevan ukkomiehen joka liittonsa pelastaakseen kääntyi salarakastaan vastaan, niin se mies kyllä menettää nyt kaiken. Kunnes joku uusi nainen hänet korjaa talteen ja kierros alkaa uudelleen.
Jääkö petturi koskaan yksin?
14
720
Vastaukset
- too long
Mutta kun yleensä koskaan se ei vain tunnu menevän noin. Yleensä vaimo ja kakkonen tappelevat kilpaa petturimiehestä, jolle molemmat haluavat olla se maailman tärkein ja ihanin ihminen ja jopa uskovat olevansa sitä. Kumpikaan heistä ei yleensä halua luopua tästä "Jumalan lahjasta naisille"!
How weird is that?! - Jaana
Tuo nyt ei aina mene noinkaan.
Kyllä on monia vaimoja jotka jättävät heti siihen koko läjän
kun saavat tietää miehen puuhista. Ehkä ollaan vaan hiukan hiljasempia
ja ei niin tappelunhalusia luonteita.
Aloittajalle vastaan minusta tuntui ettei mieheni ollut koskaan yksin,
Naisia riitti. - snårt
Eiköhän se vaimo ota sen kohta takaisin, tai sitten exä, joka edelleen kaipailee jumalaista puolisoaan.
- ei mies yksin kest
Tai sillä miehellä on aina varasuunnitelma ja varalla naisia.
Tai äitikin on usein jossain taustalla. - ei jää yksin
Eiköhän pettäjällä ole aina joku varalle katsottuna. Jos ei ole, niin nopeasti hankkii. Sehän se ongelman ydin on pettäjillä, tarvitsee koko ajan toisilta jotain tunteakseen "elävänsä". Omat rahkeet ei taida riittää.
- Seen it all
Vaimo uskoo miehen selittelyjä ja antaa anteeksi mutta vain tämän kerran..ja sitten vielä seuraavan kerran ja sitten yhä uudestaan ja uudestaan. Joka kerran uskoo miehen valheisiin ja muuttuvan. Ei petturi jää yksin.
- niin usein nähnyt
Näin minäkin olen nähnyt usein käyvän, että kakkonen väsyy ja kypsyy petturiin usein ja lähtee, mutta vaimo huomattavasti harvemmin. Ja petturimies ei juuri koskaan... Koska eihän hän halua eikä pysty eikä osaa olla yksin... raukka pieni
- Ei itketä lauantain
Puhukaa vain itsestänne kun muuta ette voi varmaksi tietää.
On oikeasti päättäväisiä ja omillaan toimeen tulevia vaimoja jotka jatkavat eloaan lasten kanssa eron jälkeen. Ruikutuksestaan huolimatta mies ei aina saa takaisin kutsua.
On myös rohkeita ja vahvoja naisia. Jatkavat elämäänsä ruikuttamatta ylpeinä pärjäämisestään.
Mies on sittenkin se heikompi astia. - ihana kesä..
Aikoinaan minäkin tapasin varatun miehen vuosi siinä vierähti ja jätin hänet,koska ei osanut päättää mitä haluaa, siinä sitten vierähti muutama kuukausi ja mies tulla tupsahti uudestaan elämääni.. tosi eronneena ja vapaana.
Yhteiseloa jo kolme vuotta takana, näinkin voi käydä..pitää vaan uskltaa elää ja tehdä päätöksiä ja pysyä niissä..ihanaa kevättä kaikille :)Ei ne varatut miehet aina mitään luusereita ole.- missä lojaalisuus?
Naiset, jotka alkavat suhteeseen varatun miehen kanssa ovat luusereita!
missä lojaalisuus? kirjoitti:
Monella naisella tuntuu olevan joku fetissi asian suhteen.Huomasin sen kun olin kihloissa seuraa olisi löytynyt.,.mutta nyt kun ei ole sormusta niin ei niin paljon ole tunkua.En tiedä mikä siinä sitten on joku "kelpaa muillekkin" ilmiö ilmeisesti.Usein tämä pettäjä miehen salarakas kokee myöhemmin saman kohtalon kuin vaimokin..aluksi on hauskaa ja jännää mutta kun arki tulee vastaan täytyy katsoa uusi kiinnostavampi nainen.Riippuu ihmisestä mitä hakee.
- Naistenvihaaja 2:set
missä lojaalisuus? kirjoitti:
Nuo varattujen äijien perässä kulkijat ja heille sänkynsä ja vi---unsa avaavat vihaavat toisia naisia ja haluavat satuttaa heitä. Täälläkin nämä kakkoset aivan avoimesti kirjoittava t miten nauttiat vaimon hädästä. Hyi hel---tti mitä nakkosia.
- Hannele
Heissan! minullakin on kokemusta samanlaisesta asiasta ja voin sanoa, että ne ukot, jotka ovat pettäjiä eivät ole ansainnut meitä. sain itsekkin tietää, että miesystävälläni oli toisiakin, kuin minä.Se ei ole mitenkään kivaa, että joutuu asian eteen, mutta se mikä tulee eteen, niin se pitää kärsiä, vaikka mikä olisi. Ei ne miehet ymmärrä, että asioista voisi puhua enen kuin on myöhäistä ja vielä pahempaa, jos ei ole itse asiaa kertonut.Minäkin sain tietää asian toisilta, en miesystävältäni. Hänkin yritti salata minulta asian, joka kosketteli myöskin minun elämääni, ei pelkästään hänen. Se, että jotkut naiset joutuvat petetyksi se ei ole kuitenkaan meidän vika, vaan tekijän. älä kanna syyllisyyttä asiasta, vaikka helppohan minun on sanoa, kun en tiedä, mitä kaikkea sinä joudut läpikäymään, mutta olen kuitenkin kokenut saman asian. Useasti miehet vetoavat siihen, ettei ole hyvin asiat, mutta eivät ole itse tehneet asioille mitään, että parisuhde menisi parempaan suuntaan, vaan se vieritetään aina naisen viaksi ja aiheuttamaksi ongelmaksi. Se on sitä itsensä virheiden kieltämistä ja helppoahan on syyttää toista siitä, mitä on itse tehnyt tai jättänyt tekemättä. Parisuhdetta ei paranneta yksin vaan siihen täytyy molempien panostaa ja ennen kaikkea pitää olla rehellinen itselleen ja toiselle.
- keskenkasvunenko?
jo vuosia sitten luin lehdestä jutun, jossa mies kerto näin: oli löytänyt uuden naisen kun vaimo oli niin huono, tämä uusi nainen oli niin, ihana, et oli pizza uunissa kun mies meni tämän luokse..
ps.jotenkin nauratti, mitä mies haki,äitiäkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154