Ja Turvavarusteet?
Onko Ladassa koskaan ollut Airbag, ABS, ESP, ASR/P ja Isofix kiinnikettä:).
Lisävarusteet?
kysyjä,.
4
115
Vastaukset
- Ei noita mutta
IHI, TIC, TIG, MIG ja MAG :)
- Kumho
Eikä löydy Finnairta eikä VR. kun ei tarvita.
- K28
Minulla ei ole muuta ylimääräistä Ladassa mitä autoon kuuluu kuin radio ja peräkärryn koukku. Peräkärryn koukusta on ollut monelle muulle autoilijalle apua kun olen niitä vedellyt lämpimään.
- K28
No, oikeasti perukoukusta on ollut minulle itselleni paljon hyötyä. Siitä minut on vedetty kymmeniä kertoja takaisin tielle. Ladassa kun ei ole ajo-ominaisuuksia, kunnon jarruja eikä mitään turvavarusteita, niin sillä ei ole ihan helppoa pysyä tiellä kuivalla ja valoisallakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351