Juuri kun kerkesin sinuun ihastua. Olit minuun ihastunut vuosia, nyt kun vihdoinkin minäkin lämpenin ajatukselle että meistä voisikin tulla jotain, ilmoitit että haluat exääsi. Reilu temppu? Tuntuu että teit sen tahallasi. Jos olisit oikeasti minuun ollut ihastunut ei siihen olisi mikään exä väliin pystynyt tulemaan. Onko näin vai luulenko vain? En keksi käytöksellesi mitään järkevää selitystä. Toivottavasti sinun on nyt hyvä olla ja olet onnellinen.
Kerroit palaavasi exäsi luo
2
361
Vastaukset
- 11+17
No eikai sitä kukaan loputtomiin jaksa roikottaa tunteita, jos toinen ei osoita mitään kiinnostuksen merkkejä?
Melkein voisin kysyä olitko itse täysin reilu aikaisemmin häntä kohtaan, kun hän noinkin pitkään piti toivoa yllä ilman mitään vastakaikua?
Itselleen tulee ainakin sellainen kuva, että pidit miestä varalla ja nyt kun ei homma toiminutkaan toisen miehen kanssa niin kummasti se pitkään sinuun ihastunut mies kelpaisikin... Jos tiesit hänen olleen pitkään ihastunut mikset huolinut aiemmin? Pari vuotta on helvetin pitkä aika olla ihastunut ilman vastakaikua omille tunteille. - 357 mag
Inhoan näitä paluumuuttajia.Minäkin ehdin ihastua/rakastua,toinen ilmeisesti ei tai oli epävarma tunteistaan ja alkoi käyttäytymään minua kohtaan töykeästi ja koska ero-anomusta ei kuulunut joutui hän itse tekemään ero päätöksen ja palaamaan tukkaputkella eksän luo ja eron tekemään iha ite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573765
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692646- 672532
- 582479
- 402349
- 162306