Ostin sitten tuommoisia Hermesetas Stevia-pillereitä kun päätin vähentää sokerinkäyttöäni enkä halunnut enää turvautua keinotekoisiin makeutusaineisiin. Mikä pettymys! Yksi tuommoinen pilleri ei mielestäni edes makeuta yhtään. Enkä muista ikinä ennen kärsineeni näin järkyttävästä turvotuksesta ja ilmavaivoista! Taidanpa sittenkin ennemmin pistää teekuppiini lusikallisen sokeria ja vaikkapa lenkkeillä sen edestä...
HERMESETAS STEVIA
7
3075
Vastaukset
- Piaru
Söin Stevia suklaata. ja samat sanat: ei IKINÄ ennen oo ollu vastaavia ilmavaivoja. Kamalaa!
- Ells1
Itse käytän monesti Hermesetasta monesti eikä mitään vaivoja ole ollut. Tässä blogissa mm. muutama resepti, joissa käytän sitä :)
http://gettinglifehealthier.blogspot.fi/ - Lässynlässyntuotteet
Stevia täyttä paskaa. Huomasin vasta tuotteen loppumetreillä, mitä olin ostanut. Tosi makeutusaine,kun ei maistu miltään. Ei, vaikka laitoin kolmekin nappia. Nykyään tuodaan jos mitä moskaa rinnakkaistuotteina lisämyynnin toivossa.
- tuloksianonsugar
Tosiaan keinotekoisia makeutusaineita kannattaa välttää:
https://www.naturalnews.com/2018-07-14-how-non-sugar-sweeteners-affect-your-health.html
Tuossa tutkimustuloksia! - Anonyymi
Suklaroosi on kloorattu hiilivety, kuten esimerkiksi pahamaineiset DDT ja PCB
- Anonyymi
Minusta taas maistui todella voimakkaasti ja pahalta, eri valmistajan kylläkin. Lidlin Cologran minusta paras. Jotain muitakin luonnontuotteita on makeutukseen, mutta en ole viitsinyt kokeilla, ovat kuitenkin selvästi kalliimpia.
- Anonyymi
Ikinä en ole teekuppiini laittanut sokeria tai makeutusainetta. Miksi pitäisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748