Minä teen joka päivä töitä enkelten kanssa parantajan työssäni ja haluan antaa kaikille halukkaille Facebookin käyttäjille lahjaksi kaukoparannuksen. Jokainen Facebook kaverini saa Uskon päivänä 30.3.2012 lahjaksi kaukoparannuksen.
Uudistan lahjani epäilevän Tuomaan päivänä 21.12.2012.
Minun lahjatarjoukseni löytyy täältä:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=250838441675748&l=74efaf86e1
Tervetuloa kaverikseni kokemaan ja tutustumaan uuteen ElohimValo hoitoon.
Tässä ketjussa voitte sitten halutessanne kommentoida ja jakaa kokemuksenne.
Kokeile itse onko enkelit todellisia
5
354
Vastaukset
- ...
Jos parannat jonkun kaukoparannuksella. Eihän se silti todesta että enkeileitä olisi olemassa
- ma Senni
Olen ptkään ollut melko masentunut ja oikeastaan ruokkinut vain kurjia ajatuksia.Matka tuntuu pitkältä jälleen valon voimiin, milloin rukoilin enempi ja jaksoi olla sosiaalisempi, oli kyllä vointikin parempi.Miten muuntaa ajatuksia toivomaan enempi enkelapua , ajatukset on olleet niin epävoimaannuttavia-
- tässä apua
Suosittelen lukemaan Lorna Byrnen kirjat. Kannattaa vaikka ensin lukea Enkeleitä hiuksissani. Takaan, että saat toivoa ja voimia :)
- No Commercials
Tälläkään keskustelupalstalla ei saa mainostaa!
- tässä apua
Halusin vaan auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184