Hei!
Mistähän lyhyt nainen (158,5 cm) löytäisi reidestä suht kapeat, mustat stretch bootcut housut joissa normaali vyötärö (EI farkut eikä miel. matala vyötärö), vai onkohan sellaisia edes olemassa?
Nyt olen käyttänyt Vero Modan mustia stretch housuja, joissa bootcut lahkeet. Mutta nämä ovat ensinnäkin pitkät (joutuu lyhentämään), joten tuo lievä lahkeiden levenemiskohta alkaa minulle hiukan liian alhaalta ja toiseksi vyötärökin on aika matala, joten käytänkin sitten aina pepun/lantion peittäviä puseroita. Muuten nuo housut ovat ok, koska saatavuus, materiaali, väri ja hinta ovat sopivat. Toki voisin maksaa hiukan enemmänkin, jos muuten löytyisi haluamani kriteerit täyttävät housut.
Asun Tampereella, joten jos joku sattuu tietämään tältä suunnalta tuollaisia housuja, niin olen enemmän kuin kiitollinen. Myös postimyyntikaupat käyvät.
Kiitos! :-)
Mustat bootcut housut lyhyelle
äippä24/7
2
364
Vastaukset
- äippä24/7
Eikö kellään tosiaan ole antaa vinkkiä mistä em. housuja löytyisi Tampereen liikkeistä tai nettikauppoja?
- oihgsgfifd
Itse olen tilannut Cellbesiltä. Tosin tilasin farkut, mutta löytyy niitä housujakin :) Sieltä löytyi minullekin, vaikka olen sinua lyhyempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467505
- 334133
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 402299
- 432278
- 162256