No minulla on säätöä erään mukana miehen kanssa. Mutta aina kun nuolemme, niin hän jää räpläämään sillä kielellä sivuttaisliikettä ja itte oon siin vähä sille *tylsää*. Miten voisin vihjata että vois vaan hitaasti työntää ja ottaa pois ( kun huulet palaavat yhteen jne uudestaan ) eikä tarviis jäädä lirpsattaa sil siihen? Oon sen verran ujo kuitenkin luonteeltani .. :)
Kielisuudelma, miten vihjata .. ?
6
1263
Vastaukset
- neuvoja.
Kerro hänelle, miten haluat hänen tekevän. Tai vaihtoehtoisesti, ota hänen kielensä kiinni hampaillasi ja lopeta suudelma, kun hän räplää kielellään. Sitten näytä itse mallia omalla kielelläsi. Siitä hän ymmärtää, mistä pidät.
- miesjollakokemusta
suuteleminen on perseestä joten lopeta se kokonaan. miehiä ei rupea kuin panettamaan silloin ja tekisi mieli lyödä naista turpaan ellei saa pillua tai poski hoitoa, suosittelen riisumaan kaikki vaatteet ja menemään lettu levällään sängylle miehesi eteen, jollei miehesi kykene tekemään mitään kannattaa harkita miehen vaihtoa kykenevempään.
- nauttia
kielisuudelmaan vastataan tyttö kielellä,sinä voit sillä pojun vauhtia rajoittaa,tekee aikansa opettelu,olethan kaksi vierasta ihmisä.
kerrotte jälkeenpäin mistä pitätte,sujuu sen jälkeen paremmin.
kielisuudelmassa kiihotutte melko nopeasti molemmat.- pekka69
älä muuta sano
- homoilija
Vitun homo.
- lifemocker
tottakai sun pitää opettaa miestä (ihan joka asiassa) kertomalla/näyttämällä mistä SÄ tykkäät ja pidät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738