Onko kukaan muu nähnyt tai kuullut Tohmajärvellä olevista narkkareista?
Siellä kylällä on kyllä ihan ihme meno ku nuoret vetää aineita yms muuta....
Itse suunnittelin sinne muuttoa, mutta näitten tietojen jälkeen muutan mielummin Kiteelle.
Kiitos mielenkiinnosta.
Tohmajärven narkomaanit
4
433
Vastaukset
- Joopa.
Meinasikkos ettei Kiteellä ole narkkareita?
Aattelepa uudelleen.
Aattele tarkasti.
Meinaan... että ON.
Diilereitä kanssa.
Niitä on nykyään JOKA PAIKASSA. - paokd
joo onneks ite muuta kiteeltä pois! mutta kiteel kaikki narkkarit yms keskitetty kuikan tien suunnalle.
- Hyvä niin.
Ainakaan Tohmajärvelle emme kaipaa kaltaisiasi valehtelijoita. Tämä on rehellisten ihmisten tyyssija. Kitee lieneekin sinulle sopiva paikka huomioiden valehtelutaidon päättäjissä. Naruttivat hellin avulla koko Keski-Karjalan.
- Onhan noita nähty
Kyllä niitä vaan narkkeja Tohmajärvelläkin riittää samalla tavalla kuin Kiteelläkin... Väkilukuun suhteutettuna jopa enempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707