Hei kaikki Kuvataideakatemiaan päässet, hakeneet tai vaikka menninkäiset! Minun kysymys koskisi ennakkotöitä, elikkä miten ne voi lähettää kyseiseen kouluun? Onko kellään tietoa? Onko ainoa vaihtoehto lähettää ennakkotyöt kirjeitse vai voiko ne lähettää sähköpostillakin? Luin Kuvataideakatemian opinto-opasta ja minun käsittääkseni siinä sanottiin, ettei sähköitse lähetettyjä ennakkotehtäviä voida käsitellä. Olenko ymmärtänyt aivan väärin? Haluaisin myös tietää, pitääkö hakemus täyttää ensin netissä ja sitten erikseen lähettää ennakkotyöt, jossa aiemmin täytetty hakemus mukana? Hakuajan päättyminen on aivan käsillä, joten olisin niiin todella kiitollinen, jos joku viisaampi ja asiasta tietävämpi voisi pikaisesti valottaa. Kiitos etukäteen. :)
Apua kuvataideakatemiaan hakevalle
Tuulituuti
1
291
Vastaukset
- kysy_akatemista_
Kysy ihmeessä Akatemista, kyllä ne mielellään auttaa!
Itse toimin aikoinani muistaakseni niin, että hakemus lähetettiin ensin ja ennakkotehtävät vein myöhemmin henkilökohtaisesti perille (oli aika isoja, mutta kyllä ne varmaan voi lähettää).
Mutta soita vaan rohkeasti koululle ja kysy. Onhan nää monimutkaisia kuvioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225384- 264627
- 282651
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211347- 151276