crescent vaunut

????

Heippa äidit!
onko kokemuksia ja mielipiteitä kyseisistä vaunuista täältä parhaiten :) aika vähän olen mistään tietoja löytänyt. Kiitos kovasti kertomuksista jo näin etukäteen, tulevat tarpeen!

4

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h.a.

Hei,
      Meillä on crescent classic vaunut jotka käyttöönotettu 2009. Olleet käytössä yhdellä lapsella ja olen niistä kovasti tykännyt. Vakaat, hyvät työntää talvella ja kesällä, lumessa/loskassa kuin hiekallakin. Me asumme taajamassa ja käytämme paljon hiekkateitä. Ainoa miinus joka minulla mieleen tulee on suht pieni vaunukoppa. Se ei kylläkään minua häirinnyt, kevättalvella '10 ostin lämpöpussin jossa vauva jatkoi päikkäreitään tyytyväisenä (koppa kävi leveydestä ahtaaksi).

Iso plussa säädettävästä työntöaisasta jossa riittää mittaa myös meille pitkille ihmisille, mutta ei toki ole lyhyemmillekään huono. Heittoaisa vaunuissa kuin vaunuissa on minusta loistava ominaisuus!

Voin suositella vaunuja ehdottomasti, itse tykkäsin ja meidän vaunut jää varastoon odottamaan josko jossain vaiheessa olisi sopiva aika seuraavalle pikkuiselle =)

• minä

Itse en taas tykännyt ollenkaan. Otettiin käyttöön vuonna 2010. Kuomu on löysä, ei pysy napakasti ylhäällä, vaikka kuinka usein kiristäisi. Ja kun siirrytään ratasvaiheeseen, niin selkänoja on liian takana, tai ei nouse pystyyn asti. Tai lapsi ei voi nojata kunnolla siihen. Hyvin kuitenkin kulkee sorateillä.

• huonot!

en siis oo ainut kenellä ongelmia cresentin kuomun kanssa, aivan paska!! juu menee kyllä kevyesti soratiellä on vaan tylsä lykkiä ja pitää koko ajan kuomusta kiinni... laskee se kyl asvaltillakin, on siis tosi huono! se on ollu kolme kertaa takuussakin jo saatiin ihan uus, kesti muutaman kuukauden ja sit tas löystyi, eikä kiristelyt paljoa auta en suosittele noita vaunuja kelleen! ja hinta on aivan hurja niissä...

• liiru1

Se kuomu on ihan sanonko mistä cresenteissä... joudun kiristää kuomun ruvit joka kerta ennen matkaan lähtöä ja silti se valuu.. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7655
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4243
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3725
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2445
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51