Autojen ruiskutusjärjestelmät

wannabephysicist

Elikkä onko kellään tietoa miten autojen ruiskutusjärjestelmät on ohjelmoitu, eli mikä on ohjelmointikieli? Millä ohjelmoidaan yms?

Ohjelmointikieli olis kaikista tärkein tietää vai onko sellaista edes muuta kuin raaka bittitaso(tyyliin: 0101010101...) jota sitten vaan "analysoidaan" jollain tiettyjen valmistajien omilla ohjelmilla.

Yleensä kaikki mitä tiedätte ruiskutusjärjestelmistä olisi tervetullutta. Linkkejä voi pistää suomenkielellä tai englanninkielellä.

6

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näillä mennään

Tämä saitti on trolleille ja pelleille eikä suinkaan asiantuntijoille. Siis turhaan täältä kysyt.

• cetä

Varmaan c:llä ja assemblyllä. Mutta tietenkin ohjelmat on käännetty binäärikoodiksi. Ei sieltä piireiltä mitään c-kielistä koodia löydy...
      Jos kuvittelet itse osaavasi ohjelmoida koslaasi, forget about it!

• wannabephysicist

Niinhän sinä cetä luulet. ;) Tosin olin täysin unohtanu sen, että varsinaisesta ohjelmointikielestä ei pitäisi puhua koska ohjelmointikieli kuten C on vain ohjelmoijan elämän helpottamiseksi tehty ja kääntäjä muuttaa koodin konekieliseksi binäärimuotoon. Joten on aivan v*tun sama millä ohjelmointikielellä ne on ohjelmoitu. Tosin luulen tulevaisuudessa voivani kehittää ohjelman joka tulkkaa konekielisiä käskyjä. Voi olla vaikeaa tai lähes mahdotonta, mutta projektimielessä "wroth of try". Jos en opi koskaan tekemään tarpeeksi hyvää ohjelmaa niin sitten vaan käytetään jotain valmiita valmistajan ohjelmia. Aivan sama mitä mieltä olette ideasta niin yritän kuitenkin.

• toivoo

Juu yritä vaan kauan ja hartaasti niin pysyt poissa täältä ihmisiä häiritsemästä. Mitä kauemmin sen parempi.

• cetä

No nyt alkaa kuulostamaan siltä, ettei sulla oo minkäänlaista kokemusta mistään ohjelmointikielestä. Joriset vähän löysiä. Am I right?

• Assy_tulkki?

BUAHAHAHA!
        Vai luulet tulevaisuudessa kehittäväsi konekielisten käskyjen tulkin....
        Suomenkieliseksikö tämä koodaamasi ohjelma konekieltä tulkkaa?
        Sulla on käsitteet ja koodit sekaisin. Oletko koskaan edes koodannut ohjelmia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe