Vilperi!

Vilperi-fani

Kirjottaisit ny sinne sun omille sivuille! Sun juttuja on niin kiva lukea.

16

1231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fan-initon

Aivan niin. Ei niitä täällä kukaan kaipaa.

• vilperi571

Kausi on taas ohi mun osaltani, niin jutunjuuret on vähäisiä, mutta eiköhän jotain pieniä päivityksiä muille kuin matkailuosiolle kesän mittaan tule. :)
      Tällä foorumilla vastailen vain asiallisiin kysymyksiin tai mikäli "ärsytyskynnykseni" ylitetään. ;)

Kevät tulee ja mökkikausi alkaa, niin on muutkin asiat mielessä kuin Kanarian matkailu.
      Hyvää keväänodotusta vaan kaikille!

T. Vilperi

• Anonyymi

...

• lovisa-muori

Nyt kyllä mielestäni Vilperin haukkuminen saa riittää!! Vaikka en olekaan samaa mieltä kaikista asioista hänen kanssaan on täällä vielä sananvapaus ja jokainen saa ilmaista mielipiteensä,vai kuinka? Vilperi on kirjoittanut tälle palstalle paljon asiaakin ja varmasti moni on saanut neuvoja kysymyksiinsä.Jos jokainen kirjoittaisi omalla nimmarillaan täällä olisi ehkä vähemmän näitä puskista huutelijoita.Hyvää keväänjatkoa kaikille ikään ja sukupuoleen katsomatta!

• don Luis

Kukaan ei voi pitää meistä kaikista,kyse on vain siitä miten suvaitaan ketäkin.
        Minusta persoonallinen asioiden esiintuominen on juuri sitä mistä tällä palstalla syntyy"mielipiteenvaihtoa".Puolustan kaikkia niitä jotka kiukuttelematta Osaavat poimia asiat jutuista ,eivätkä takerru pikkujuttuihin.

• enemmästväliä

Joo. Sammoo mieltä. Eeköhä alooteta oikee kunno rykääsy tuollaasta viliperiä vastaan. Mistälie tänne ilimaantunukkaa.

• don Luis

Sallikaa lasten,vai miten se meni.Näin kirkosta erossa olleena sallisin Vilperin siinä kuin jotkut Tollotkin.Myönteisyyttä .

• mettäveikko
        don Luis kirjoitti:

Sallikaa lasten,vai miten se meni.Näin kirkosta erossa olleena sallisin Vilperin siinä kuin jotkut Tollotkin.Myönteisyyttä .

Minä oun sammaa mieltä. Annetaan Vilperin olla rauhassa hotlassaan. Syksyllä hän kuitenki virittää miittinkikeskustelun, niin sitte taas aktivoidutaan.

• puska.jussi
        mettäveikko kirjoitti:

Minä oun sammaa mieltä. Annetaan Vilperin olla rauhassa hotlassaan. Syksyllä hän kuitenki virittää miittinkikeskustelun, niin sitte taas aktivoidutaan.

Vaihdoit vaan nimmaria ja käänsit takin ;-D ??

• Anonyymi

On se kumma kun pitää vanhoja ketjuja nostaa esille. Vaikka voihan näissä jotain asiantynkääkin olla.....ehkä

• Anonyymi

Täällä ollaan.. Asia kirjoittaja valmiina tosi toimiin!

Harmi vaan kun ylläpito järjestään poistaa lähes kaikki asiakirjoittajien tekstit.

Luulisi näinä vapauden aikoina saavan keskustella asioista niinkuin ne on. Syrjintä on laissakin jo kielletty.

• Anonyymi

Totta joka sana.

• Anonyymi

Kuke neitä vanhoijjaa nostellee.

• Anonyymi

Onko uutta jutunjuurta tiedossa.

• Anonyymi

Vanhojahan täällä kaikki viestit on. Yhdellä näyttää olevan satoja ja taas satoja viestejä, joku tarve kai viestiä joka asiaan. Jotkut taas ihan asiatietoa laittavat silloin kun on asiaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe