UUSIA REITTEJÄ

BLU BLÖÖÖ

Blue1 avaa viikonloppuna viisi uutta suoraa reittiä Suomen ja Skandinavian välillä.

Uusia reittejä Kööpenhaminaan ja Tukholmaan

Blue1 aloittaa viikonloppuna suorat lennot Kööpenhaminaan Oulusta ja Vaasasta. Lisäksi yhtiö avaa non-stop yhteyden Tukholmaan Porista, Kokkolasta ja Oulusta.

SAS:n ja Star Alliancen verkostoja täydentävät pohjoismaiset reitit palvelevat sekä liike- että vapaa-ajanmatkustajien tarpeita. Pohjoismaiden suurimpien lentokenttien joukkoon kuuluvat Kööpenhaminan Kastrup ja Tukholman Arlanda tarjoavat lentomatkustajille satoja kansainvälisiä reittivaihtoehtoja ympäri maailmaa.

Ennestään Blue1:n valikoimista löytyvät suorat lennot Kööpenhaminaan Helsingistä ja Tampereelta sekä yhteys Tukholmaan Helsingistä, Tampereelta, Turusta ja Vaasasta. Lisäksi SAS lentää Turusta Kööpenhaminaan.

4

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K. U. Luttaja

Jaha, SAS Finlandin markkinointiosasto ei viitsinyt edes editoida tiedotetta ennen sen spämmäämistä tänne.

Nyt veikkaamaan, kauanko kestää, ennen kuin huomataan, että kysyntää nyt vaan ei ole tarpeeksi, varsinkaan jos on tarkoitus lentää omalla kalustolla, joka hankittiin ihan toisenlaista liikennettä varten. Minä veikkaan kolmea kuukautta.

• kalakukkonen

Koska Kuopiosta pääsee Blue1:lla Kööpenhaminaan?

• iloinen matkustaja

Kiitos Blue 1 kun avasitte uudelleen suorat lennot Köpiksestä Ouluun, nyt tulee taas kaikki helpommaksi. Thänks.

Millään muulla yhtiöllähän suoralentoa ei taida Ouluun Köpenhaminasta ollakkaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe