N73 ja prepaid

Mikä ihme vikana

Sanoin saunalahden liittymän irti ja otin siihen prepaidin (saunalahti, Elisa). En saa multimediaviestejä toimimaan enkä myöskään internettiä. Kaksi kertaa on asetukset lähetetty, eikä vain toimi. Mahtaako olla niin, että vanhat tiedot siellä hänksättää? Näyttää olevan yhteyksissä vaikka kuinka paljon Elisaa ja Saunalahtea.Pitäisikö kaikki poistaa ja hakea asetukset uudestaan? Neuvokaa mummoa! Kannattaisiko mennä ElisaShopittiin, auttaisivatkohan siellä? Kokeillessa tuntuu saldo loppuvan. Mahtaako viedä senttejä, vaikka ei mikään onnistu? No jaa, tekstiviestit toimii ja sillä pystyy soittamaankin.

7

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinun kannattaa poistaa kaikki yhteysosoitteet ja sen jälkeen tilata uudet. Kun uudet asetukset ovat tulleet tekstiviestinä kännykkään niin muista tallentaa ne.

• toivotonta!

Näin olen tehnyt, eikä multimedia silti toimi. Netin sain toimimaan.

• sain tarpeekseni

Prepaid onkin hieno liittymä. Kun en saa multimediaviestejä toimimaan, puhun saldon loppuun ja ostan Soneralta prepaidin. Saunalahden tavallisia liittymiä on minulla kaksikin. Kokeilempa Soneraa, se on kalliimpi, mutta onhan minulla tuo Saunalahti. Toisessa on alle euron päivät. Onko kenelläkään kokemusta Soneran prepaidista, toimiiko multimediaviestit?

• 5230,. (500)

soneralla(myös prepaid),dna:lla(myös prepaid),elisalla toimii aina mms viestit mukisematta,kokemusta on kaikista prepaid liittymistä,kaiken huipuks käytän yhdessä varapuhelimessani saunalahden prepaid liittymää jossa toimii mms viestit,vaikka sen saunis prepaidin simin vaihtaa mihkä vaan puhelimeen niin mms toimii..toki mullakin on ollu sauniksen prepaid liittymiä missä mms viestit ei toiminu vaikka asetukset on laitettu manuaalisesti,ne olen sitten hävittäny..poistappa kaikki vanhat asetukset ja kokeile vielä uudestaan ja uudelleen käynnistää puhelin

• 5230,. (500)

Tarkista vielä multimedia viesti asetuksista että "multimedian haku" on asennossa "Aina automaattinen" ja että yhteysosoite on tietenkin elisa MMS

• susihukka?

Kävin ElisaShopetissa, eikä sielläkään ammatti-ihmiset saaneet multimediaviestejä toimimaan. Taitaa Saunalahden prepaid olla täysi susi!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5494
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4810
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2731
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2354
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1647
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1601
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1472
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1449
    Aihe