Mikähän on Suomessa alin eläke, ei ainakaan takuueläke. olen törmännyt moneen eläkeläiseen jonka tulot on rutkasti alle takuueläkkeen , vaikka ovat veronsa Suomeen maksaneet . Maksettiinko takuueläke vain sellaisille jotka eivät ole ikinä töitä tehneet sekä maahanmuuttajille, jotka ei ole Suomeen ikinä veroja maksaneet?
Mitenkähän
5
404
Vastaukset
- oma vika
Se piti itse hakea.Kukaan ei saa automaattisesti tuota takuueläkettä.Eli jos todella alle takuueläkkeen saa niin oma tai omaisten vika.
- ON HAETTU
Tottakai sitä on haettu sanoo kaikki, mutta ei ole saaneet siitäkään huolimatta.
- näin jaotellaan
Eläkkeeni on 100 eur alle takuueläkkeen, vaikka olen veroni maksanut, ja hakenut takuueläkettä.
- kohta eläkkeellä
Tämä on niin ihme juttu tosiaan, kun työtä koskaan tekemättömät ja maahanmuuttajat saavat parempaa eläkettä, kuin ikänsä veroja maksaneet. Tähän epäkohtaan olisi syytä tarttua jonkin puolueen.
- Plus miinus nolla
Jos saa edes vähänkään työeläkettä, se vähentää kansaneläkettä ja takuueläkettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090