STS ei piittaa nuorista

Sikamaista

Vastoin esitteitä ja lupauksiaan STS ei kanna vastuuta eikä pidä huolta maailmalla olevista vaihto-oppilaistaan. STS-järjestöä ei tunnu kiinnostavan muu kuin raha. On lukuisia STS:n kautta vaihtoon lähteneitä, jotka ovat joutuneet selviämään yksin maailmalla. Vanhempiakin vain kielletään puuttumasta lapsensa asioihin eikä haluta edes keskustella asioista (Suomen maajohtaja).
Kertakaikkiaan sikamaista touhua!!!

3

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuorenäitee

Onko omakohtasta kokemusta? Vähän pistää miettii voiko nuoren sinne ensi kesäksi päästää...

• Petetty STS:n toimesta

Mikäli et ole vielä valinnut järjestöä, niin vältä näitä kaupallisia. Oma lapsemme lähti STS:n kautta vuodeksi ja ainoastaan ongelmia koko vuosi. Lapset sijoitetaan asumiskelvottomiin paikkoihin ja facebookilla nuorille etsitään uusia koteja. Lapset ovat täysin oman onnensa nojassa. Liian kova kokemus, rahastus etusijalla kaikki muu toissijaista....

• Varoitus paikallaan

Meidät myös petetty.
      Nuoremme oli oman onnensa nojassa toisella puolen maapalloa ja myös meitä kiellettiin puuttumasta asioihin, vaikka lastensuojelun mukaan kysymyksessä oli heitteillejättö.
      Tytärtämme ei viety pyynnöistä huolimatta lääkäriin, hänet jätettiin pian maahan tulonsa jälkeen yksin useiksi päiviksi, hän joutui etsimään itse itselleen yösijaa jne. Vaihtarivuoden anti nuorellemme oli pettymysten ohessa paniikkihäiriön puhkeaminen.
      Maajohtaja ei halua keskustella eikä kommentoida asioista. Oikeussalissa keskustelemme seuraavan kerran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43