Heips,
otin tänään käyttöön parin kk
Focliftin ongelma
5
501
Vastaukset
Olisko alas nappi jäänyt jumiin, kun painat nostoa niin kone käy mutta työntää öljyt männän väärällepuolelle eli alaspäin.
Nappirasiat auki ja tutkimaan meneekö virta alasnapista läpi vaikka ei paina nappia.- mek.1981
Ventiili V 1 jumissa mitä ilmeisemmin.
- peljoppi
Moi, talven jälkeen alkoi sitten toimimaan, kun irroitti vasemman nostosylinterin magneettiventtiilin tai mikä se nyt on jossa on päällä sellainen käämimokkula ja sisällä heilluu joku tappiventtiili. Tänään toistui nyt ihan kesäkuumalla eikä enää tuo temppu auttanut. Taas on perälauta auki maata myöden...perhana. Missähän se V1 venttiili on. Nappeja olen jo ihmentellyt eikäs tunnu jumitusta.
tv Jussi - peljoppi
peljoppi kirjoitti:
Moi, talven jälkeen alkoi sitten toimimaan, kun irroitti vasemman nostosylinterin magneettiventtiilin tai mikä se nyt on jossa on päällä sellainen käämimokkula ja sisällä heilluu joku tappiventtiili. Tänään toistui nyt ihan kesäkuumalla eikä enää tuo temppu auttanut. Taas on perälauta auki maata myöden...perhana. Missähän se V1 venttiili on. Nappeja olen jo ihmentellyt eikäs tunnu jumitusta.
tv JussiSain laudan nousemaan ylös, kun otin noston ohjauksen releen pois (2. edestä päin), mutta nousee vain ylös nostosylintereilla eikä voi kääntää. Jos releen laittaa paikalleen, laskee taas kaikista napeista. Eipä ole periaatteessa monimutkainen, mutta vika on edelleen.. Täytynee alkaa repiä johtoja irti yksi kerrallaan ja mittailla onko joku poikki tai maadottunut tms. Tämä oli paras arvaus viasta tähän asti.
Ideoita otetaan edelleen vastaan,,,,,,,,
Jussi - Kapitalistiriistäjä
peljoppi kirjoitti:
Sain laudan nousemaan ylös, kun otin noston ohjauksen releen pois (2. edestä päin), mutta nousee vain ylös nostosylintereilla eikä voi kääntää. Jos releen laittaa paikalleen, laskee taas kaikista napeista. Eipä ole periaatteessa monimutkainen, mutta vika on edelleen.. Täytynee alkaa repiä johtoja irti yksi kerrallaan ja mittailla onko joku poikki tai maadottunut tms. Tämä oli paras arvaus viasta tähän asti.
Ideoita otetaan edelleen vastaan,,,,,,,,
JussiSulla ei oo vissiin ihan kauhea kiire sen töihin lähdön kanssa..?
Maaliskuun lopussa otit autoa käyttöön ja lauta ei pelittänyt..nyt heinäkuussa vielä kyselet Suolipalstalta neuvoja asiaan..:)
Ihan hyvä meininki kyllä sen puoleen ettei ressiä taida ainakaan töistä olla..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022