Automurrot Nummelassa

xxfxxb

Jälleen kerran autooni on murtauduttu Nummelassa, kolmas kerta viiden vuoden sisään. Kaikki mahdollinen irtilähtevä viety ja sisusta rikottu.

Omat epäilykset tekijästä on, ja kuulopuheita. Miksei näitä pikkurikollisia saada kuriin, aina samat henkilöt asialla? Kokemuksia?

13

844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikeaa on

Minulla taas on kolme autoa rikottu kolmen vuoden sisään.

• laura.hhhh

Minä tiedän kuka on minun autooni murtautunut. Facebookissa sanoo työpaikakseen keskiyön varaosan, on ihan julkinen varas muutoinkin ja sain vielä todisteen. Odotan hetkeä jolloin näen hänen autonsa jossakin....:D :D

• Fakta!

Hänellä ei ole autoa..

Eihän kellään pers aukisella ole?

varastaa vaan saadakseen kamaa :D

• ex-rosvo

Amatöörit tekee keikkaa kotinurkillaan. Sellasista keikoista palaa aika äkkiä.

• Haha!!!

Miksihän luulet kyseisen herran muuttaneen pois?

• hähä!!
        Haha!!! kirjoitti:

Miksihän luulet kyseisen herran muuttaneen pois?

nii kerroppa se ku tunnut tietävän?

• joopajoo

joopa joo..enpä ole pitkään pitkään aikaan mitään laittomuuksia tehnyt että hienosti teillä tietoa on..ja vai että nistikin vielä :) ai saatana että saa nauraa kyllä ja lujaa näille jutuille..

• Antti K.

Niin kun leikit sen pikkuteinin kanssa vanhempia..
        Äärettömän noloa laps raukkojen kertoa kuka heidän isä oikein on. Olis voinu vähän miettiä..

• psychoactive4

Tunnen useamman joka ei ole saanut korvauksia automurron jälkeen. Omaan autooni joku teistä nummela-lohja-akselin idiooteista tunki itsensä tammikuussa vihdin kunnan varikolla ja koki tarpeelliseksi ottaa mukaansa kaiken irtilähtevän - ei korvauksia. Kiitos vain. Kyseessä siis vanha Celica.

PS. Aika hieno asenne; "minulla on oikeus viedä kenen tahansa omaisuutta, koska hän saa kuitenkin korvaukset! väliäkö sillä että hän on maksanut itse omaisuutensa, minä nyt kuitenkin otan ne kun en jaksa tehdä töitä omieni eteen!" :D Toivottavasti tuli tarpeeseen!

• Voro-86

Kyllä jotkut varkaat töissäkin käy^^ ÄLÄ YLEISTÄ!

• Naurattaa liikaa

"Kyllä jotkut varkaat töissäkin käy^^ ÄLÄ YLEISTÄ! "

:D Ei voi olla todellista...

Siinäpähän käyvät, noloja luusereita he kaikki silti ovat. Kukaan normaalilla älyllä varustettu ihminen ei elä elämäänsä käymällä peruskoulun, keskeyttämällä sen tyyliin amiksen ja ryhtymällä pikkuvarkaaksi tai "hyväksi vanhemmaksi".

Hienointa minusta on facebookissa tietynlaiset kansalaiset, joilla lukee kohdassa Työ/koulutus "elämän kova koulu / elämän koulu" :DDDD

• varkaidentappaja

Voi pieniä varasraukkoja, kun ihmiset pitää luusereina vaikka ei he ees narkkaa... :D

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4704
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3825
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2494
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2241
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2064
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1888
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1758
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1411
    Aihe