No niin Mikäs olisi teuidän mielestänne se mailman pahin karkki
Omasta mielestäni kaikki pantteri street pussissa olevat ovatKARSEITA
Paha karkki hyi
12
1128
Vastaukset
- 17+12
Minä en pidä Boynty-patukasta.
- ii-ii-inhokki
Ne namit, joissa on salmiakkia ja suklaata samassa ovat KAMALIA.
Sellaisia suklaakonvehtejakin on, ja sitten sitä samaa p*kaa on myös levynä ja patukoina.
Inhoan myös lakritsia kaikissa muodoissa. HYH.- trfrgrikvrrvjj
likööri konvehdit
- snickers o pahaa
snickers
- sinsin sinnn
pihlajanmarja karkit! ne kettu karkit...hyii!!! Oon karkin suurkuluttaja ja karkki joka pvä mielessä mutta nuo ei menis alas kirveelläkään:SS
- Sokerihiirulainen
Aniskarkit, lakritsi... Appelsiinilla maustettu suklaa on kanssa ällöä. Semmoiset sienenmuotoiset vaaleanpunavalkoiset karkit... *puistatus*. Kaikki missä on marsipaania. Tai kookosta.
En olekaan koskaan tajunnut, että olen näin nirso :). Aiemmin inhokkilistalla oli myös liköörikonvehdit, salmiakki ja valkosuklaa - jostain syystä menevät nyt nikottelematta, salmiakki on jopa hyvää! Näin se maku muuttuu. - niimpä niin
Ette ole pahaa karkkia nähneetkään. Mä erehdyin kerran laittamaan suuhun sellaisen kahvikarkin, joka maistui karmean karvaalta pohjaanpalaneelta kahvilta.
- aaya
Salmiakki, Pandan SuklaaMix-pussissa oleva marmeladisydän, likööri- ja muut alkoholi-konvehdit, mustaherukkakonvehdit, kahvikarkit, Bountyt...
- pantteri sucks
Fazerin vihreät kuulat ja kaikki muutkin marmelaadit, Bounty, ne sienikarkit ja kaikki Fazerin epätoivoiset Pantteriviritelmät. Ainoastaan alkuperäset salmiakki-Pantterit on syötäviä.
- Meh..
Miten joku voi olla pitämättä salmiakkisuklaasta, sehän on taivaallista. Varsinki se fazerin...No, ei voi kiistellä. Ite inhoan just kans eniten noita uusia pantteri- ja tv mix virityksiä. Ne sieni vaahtokarkit on kyl turnoff, ja värilliset merkkarit. Ne mansikalla maustetut fazerin ja maraboun suklaat aika kamalia. Ihan kuin olisivat maustaneet suklaat ripauksella hajuvettä.
- Käyttäjätunnus2
Ei ole... No ehkä jotkut liköörikarkkimaut ja hmm oisko jotain vielä...?
- muitaki o
Vihreät kuulat tökkii, joka jouluna vähintään 2 rasiaa tälläkin hetkellä hyllyllä 1 iso rasia :/ Pandan valkosuklaa on äklömakeeta. Mut molemmat menee kumminkin alas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068