SkorpioniN

ttterese

Kiltti, rauhallinen, romanttinen, kohtelias... tämän skorpparitytön pää on ihan pyörällä eräästä veskarimiehestä! Täytyy myöntää etten ole kovin kauaa häntä tuntenut, mutta se että tunnen jotain vastustamantonta yhteenkuuluvuutta hänen kanssaan on jo jotain! Ja skorpionina suorastaan vaadin sitä syvää ja henkistä yhteyttä. Meillä on samanlaisia harrastuksia ja muutakin yhteistä puhuttavaa, ja miehellä tuntuu olevan samanlainen ajatusmaailma ja periaatteet ihmissuhdeasioista kuin minullakin. Tästä olen yllättynyt sillä olen aina luullut etteivät vesimies ja skorpioni sovi yhteen, että vesimies olisi jotenkin vapauden perään eikä löytäisi yhteistä säveltä skorpparin kanssa kun aletaan puhumaan syvällisempiä.. mutta toisin kävi! Esim. kaksosten tai oinaiden kanssa ei tule mitään, sillä he eivät ymmärrä ollenkaan skorpionin tunne-elämää tai minä heidän.
Skorpionia pidetään yleisestikin ylitunteellisena, piikikkäänä ja ehdottomana ja olen itse sellainen mutten näytä sitä ulospäin vaan olen pikemminkin rauhallinen ja melko vakaa mutta en todellakaan tunteeton tai kylmä. Vesimiehestäkin paljastui vahva, ehdotonkin persoona, tosin ei yhtä mustavalkoinen (kuin skorpioni, hehheh), odotin hänestä aivan toista.

Kertokaa omia kokemuksia tästä yhdistelmästä, mikä yhdistää näitä kahta merkkiä? Tätä huumaa on kestänyt yli puolisen vuotta...

2

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • good luck

No katsele rauhassa, itselläni alkuhuumaa oli melkein vuoden, kunnes se oikea "arki" astui kuvioihin, ja vieraskoreus katos. veskarilta ei "lähin" ihminen saa sympatiaa loppujen lopuks, koska veskari menee lukkoon siinä vaiheessa ja vetäytyy. älä ole liian tunteellinen tai vaadi tunteiden osoituksia niin kaikki menee nappiin. älä kahlitse.

• sjkkfnf

ylläoleva viesti on niin totta! olen skorpioninainen ja asunut 2 vuotta vesimiesmiehen kanssa.minulla on 5 vuotias lapsi, jonka isä kuoli hänen ollessa vauva.
      vesimieheni kohtelee lasta kuin ilmaa.mitään empatiantunteita tai sääliä ei tuolta merkiltä heru.
      merkit ovat luoteeltaan täysiä vastakohtia.itse olen idealistinen humanisti-pasifisti ja mieheni enemmänkin misatrooppi-rationalisti.
      tiesin tämän jo suhteesee ryhtyessäni joten ei tullut yllätyksenä.niin kauan menee hyvin kun skopu käyttäytyy asiallisesti eikä osoittele sen kummempia tunteenpurkauksia.niitä vesimies vihaa.vesimiehen hyviin ominaisuuksiin kuuluu täydellinen uskollisuus.vieraisiin menemistä on turha pelätä.vesimies on ehkä kaikista merkeistä älykkäin, ja vain tyhmät ihmiset pettävät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      27
      4487
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      459
      1327
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      358
      981
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      893
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      820
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      794
    9. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      697
    10. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      42
      689
    Aihe