Mekko vs Housut!

tytteli23

Olen siis 23 vuotias nainen ja pukeudun vain ja ainoastaan mekkoihin ja hameisiin, housut pistän päälle vain kuntosalille. Oma tyylini on hyvin naisellinen eli pitkät hiukset aina laitettuna, korkkarit ja siisti mekko tai hame. Miesystäväni mielestä näytän hyvälle mutta tuntuu että tyylini on ongelma muille naisille.
Saan kuulla töissä ja ystäväpiirissäni lähes joka päivän jonkin sortin huomautuksen tai nälvimisen tyylistäni, näytän kuulemma pikkutytöltä tai sitten että yritän olla joku barbie.

Mikä vika siinä on että haluaa olla naisellinen? Minultahan se on pois jos kulutan tunnin hiuksia kiharrellessa tai kampausta laittaessa. Ja siis pakko huomauttaa etten mitään tuksu meikkejä ja hiuksia vedä tai pukeudu röyhelöhameisiin.

Itse pidän tyyliäni hyvin klassisena ja kauniina enkä vedä sitä överiksi.
Miksi siis muut naiset ottavat asiakseen kiusata minua siitä koko ajan?

4

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välittämätön

miksi sinä välität siitä? (:

Jokainen pukeutuu niinkuin haluaa. Naisilla muiden haukkuminen/kiusaaminen johtuu yleensä kateudesta tai siitä ettei hyväksytä erillaisia ihmisiä. Itse en ainakaan välitä siitä mitä muut sanovat. Olen vähän "erikoisempi" tapaus ja kyllä, olen saanut myös kuulla siitä. Mutta itse pidän tyylistäni. Ja "laittaudun" vain itseäni varten enkä muita varten. Ole ylpeä siitä mitä olet!

• Myös hame

Itsekin käytän vain hameita ja mekkoja. En tunne oloani hyväksi housuissa. Jatka samaan malliin, olet varmasti ihastuttava leidi. :) Minä ainakin katselen mielummin kauniisti, naisellisesti ja huolitellusti pukeutunutta naista kuin räjähtänyttä. En tarkoita, että jokaisen olisi laittauduttava joka aamu, mutta jos joku niin mielii tehdä, se hänelle suotakoon. Nykyaikana jo pelkkä hameen tai mekon käyttö tavallisena päivänä tuntuu olevan joidenkin ihmisten mielestä liian juhlavaa.

• mies miettimässä

Eipä muiden huomauttelusta kannata välittää. Ehkä kuulet moitteina kommentteja jotka kehuvat sinua. Ehkä ongelma on enemmän sinussa kuin ympäristössä.

Kyllä kaunis näky on aina kivempi kuin "tavallinen" Tuskin laittautumisessa on kenenkään mielestä mitään pahaa, ja onkin todellakin vain että jos joku viittii nähdä vaivaa ja pukeutua kivasti ni hyvähän se vain.

Ihmiset on eri tyylisiä, tuo on sinun tyyliä. Joku toinen pukeutuu toisella lailla. Voi olla että koet että liian harvat naiset pukeutuu liian harvoin mekkoihin ja haluat tuoda naisellisuutta ja feminiinisyyttä paremmin esiin arkielämiin. Ehkä olet suunnannäyttäjä. Edellämenijä jota muut sitten seuraavat. Jonkun on oltava se eka. Jos se et ole sinä ni sit se on joku muu.

Mielestäni voit kääntää epäkohdan eduksesi.
      Jos jonkun mielestä näytät pikkutytöltä ja tiedät että olet jo aikuinen nainen ni eikös kommentti tarkoita että olet nuorekas ja näytät nuorelta, siis voisi ajatella että hyvältä.
      Jos joku toteaa että näytät barbielta, ni eikös barbiet ole kumminkin paremman näkösiä kuin naiset keskimäärin ja tuokin olisi näinollen kehu.

Barbiellahan voi tarkoittaa myös esikuvaa, idolia. Eli voisit kokea että olet hyvä esimerkki nuorille naisille ja sinusta mallia ottamalla pukeutumiseen, voi näyttää paremmalta kuin jollain muulla tyylillä.

• itsekin hameessa

Minusta kuulostaa sille että kateudella on osansa noissa kommenteissa, jos oikeasti ovat negatiivisia, eivätkä vain tulkkaudu kiusaamiseksi. Harvempi nainen nykyaikana "uskaltaa" käyttää hameita, ja kun hameita käyttävät naiset näyttävät naisellisille ja kauniille tulee halventavia kommentteja ympäristöstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5434
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      27
      4705
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2691
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2334
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1390
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe