Onko kellään kokemuksia tarjoaa vesikouruja ja kattoremontteja. on näköjään yrityssaneerauksessa tietääkö joku sanoa onko se sama kuin konkurssi.Jotenkin ei vaikuta luotettavalta jos konkurssia tekemässä meinaan ne takuuthan pitäis hoitaa sitten.
rapakkojoen kauppa
8
6342
Vastaukset
- Kokemus
En suosittele,varmasti ei hoida takuu reklamointia vaan ota rahat ja maksat itse korjaukset tai ota 3 v,takuu summa sisään 30%-40% kauppa hinnasta.
- ostaja2
Opas edulliset hinnat tikkailla ja vesikouruilla ym.tuoteilla os. www.vesikourut.fi
- jassolaamanen
noi sun hinnat on edullisista kaukana. Saatika laatu. täyttä kuraa. kokemusta on
- kokemusta on
taitaa olla eri yritystä tuo rakennuspuoli. Ainakin olen sellaisen käsityksen saanut. meille asentivat kourut ja tikkaat ja meni ihan ok
- Yllättynyt
Eri firmaa rakennuspuoli pelkkä Rapakkojoenkauppa OY haettu konkkaan eikö tämä rakennus puoli oo rapsis oy joka jää toimimaan normaalisti
- Pahoin pettynyt
En suosittele Jarkko Riikonen teki sadevesikouru tarjouksen sp. 31.8.2013
rantasaunaan 205 € alv 24% laskulla hinta oli noussut 369,50 euroon
maksoin laskulla vain sovitun summan nyt riikonen uhkailee oikeustoimilla
jos en maksa laskujen erotusta kannattaa käyttää rehellisiä yrittäjiä- no on
melkosta kusetusta
- Anonyymi
Varoitus kansalaisille.Rapakkojoen kauppa vuokraa katsastamattomia ajoneuvoja.Muistakaa tarkistaa rekisteriotteesta onko katsastus voimassa,koska muuten voi tulla ongelmia liikenteessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689