Kun täälläkin on nyt vilahdellut tuo sana työ useassa paikkaa,niin
on vähän pakko kirjoittaa.
Minulla olisi ollut työpaikka,mutta menisittekö itse kuuntelemaan ivailua
päivät pitkät?
Hyvin v.mäinen ilmapiiri ja keksittiin kaikkea jäynää .
Minä en vain jaksanut.
Miettikää ihmiset,te itse sairastutatte toisia työpaikoilla.
Itsellänne jos on sielunhäiriöitä tms persoonallisuushäiriötä ja sitten yritätte pönkittää itsetuntoanne kiusaamalla muita , heikompia...
Älkää kysykö mistä johtuu sairaslomat ja se että joku on mieluimmin sitten työtön kuin työpaikkakiusattu.
Työssä ja työpaikassa ei muuten olisi ollu vikaa.Tykkäsin,mutta
ilkeät ihmiset pilasivat.On varmaan hyvä mieli heillä nyt.
työpaikkakiusaaminen
49
1464
Vastaukset
- Vainottuuseitavuosia
Minua vainoaa parikin ihmistä,jollei verkko ole kasvanut.
Pelkään mitä seuraavaksi.
On tehty kaikenlaista kiusaa.
Ehkä joudun muuttamaan pois,jotta loppuu.
- Kurjaaelääpelossa
Voi kamala,jotenkin niin tuttua tuo vaino.
Minua myös vainottu,en tiedä millä tasolla nykyisin mennään,mutta
ikinä se ei taida loppua.
Voimia ihmiset hyvät - esimies1
Valitettavan tutulta kuulostaa.
Jos olet; fiksu, kaunis, nuori nainen se usein riittää.
On todennäköistä että kiusaaja on sinua vanhempi (yleensä naispuolinen) ja ehkä myös työ tai työssä- kehittymistaidoissaan heikompi joka pelkää oman asemansa puolesta.
Hyvin usein hän terrorisoi koko työyhteisöä mukaan lukien työpaikan esimies sekä mahdollisesti hänen perheensä.
Usein mukana on kiusaajan omat parisuhdeongelmat, kateus (taloudellinen),
psyykkiset ongelmat, ehkä jopa alkoholiongelmat.
Kiusaajalla on myös vahva taipumus suoranaiseen valehteluun, sekä muuhun epärehelliseen toimintaan.
Kiusaminen voi ilmetä myös aktiivisena mustamaalaamisena, "somessa" herjaavina kirjoituksina, perättöminä ilmiantoina poliisille jne.
Jos et toimi niinkuin kiusaaja haluaa vastaan voi tulla monenlaista.
Sairasloma ( usein jollain muulla verukkeella haettu) ei paranna tilannetta.
Rohkea esimies toimii vaikka hän saa siitä usein myös vihat niskaansa
koska ei toimi kuin kiusaaja haluaa.
Kiusaaja löytää aina uuden kiusattavan tai työpaikan
jossa sama ralli jatkuu. - tuttuaon
Onko tuo narsismia,vai muuta häiriötä?
Tajuaako tälläinen ihminen mitä hän tekee ? - Asiakaspalvelu
Meidän työpaikalla eläkeikää lähestyvä naikkonen simputtaa ja kiusaa meitä nuorempia naisia.
Välillä hän valittaa särkyjään,mikä lie vaivaa, ja ilmeisesti myös vaihdevuodet heittelee hänen mielialojaan miten sattuu.
On tästä esimiehelle puhuttu,hän vain hymähtelee että älkää välittäkö.
Pitäisikö meidän alkaa kiusata tätä eukkoa sitten porukalla?
Tehdä valituksia niin kauan että saadaan jotenkin ilmapiiri muuttumaan.- kateutta se on
Kyllä tällainen on narsisti. Mutta kotona ainakin minun tapauksessa tällä ihmisellä oli kaikki päin helvettiä. Nyt jälkeenpäin huomaan että päti töissä kun oli kotona täys nolla. Alistettu. Olen päässyt pois kyseisestä paikasta ja olen hyvilläni. Yritän kiertää nämä ihmiset niin kaukaa kuin voin.
- yl ös
- Eteenpäinelämässä
On se liiankin tuttu asia tuo.
Irtisanouduin töistä kun en kertakaikkiaan jaksanut henkisesti enää.
Fyysisesti kyllä olisin jaksanut duunissa mutta pääni ei kestänyt enkä usko että kenenkään pään tarvitseekaan kestää kiusaamista,pahansuopuutta.
Etenkään siinä mittakaavassa missä se kyseisessä paikassa oli.
Ei se mitään,uudelle alalle vaan kouluttautumaan.- Näin on
Kiusaajat ovat henkisesti kysymättömiä, kateellisia ja usein myös vallan tavoittelijoita. Osaavaa ja työssään pärjäävää työntekijää kadehditaan jopa johtotasolla. Uskon, että kaikki johtuu kiusaajan omasta pahasta henkisestä olosta ja olen huomannut, että se on sairaalloista, he tarvitsisivat apua.
- Onko
Viisikymppiset naiset elävät vaikeita vaihdevuosia. Vaihdevuodet ovat verrattavissa mielisairauteen. Naisista tulee kiukkuisia pissahousuja.
- Keltanokka
On kyllä karmeimpia,esim hoitoalalla nuo 50-60v naiset,
- A.t.. 65v
Olen lievästi tyhmä,mutta olin välittämättä kun aikanani jouduin työpaikalla jonkin sortin kiusaamisen kohteeksi,ajattelin vain,että siinähän naputtavat,minä teen tehtäväni hyvin ja se riittäköön,
ehkä olen jotenkin sen luonteinen,että en ota herkästi itseeni mitään.
Kunhan tein vain työni niin taiten kuin osasin ja palkka juoksin,niin
muu on turhaa höhöilyä,.
Paskapuheilla ei ole mitään arvoa.
Nyt nautin ansaitusta eläkkeestä.- Kestetään, kestetään
Meidänkin työyhteisössä on kolmas pyörä liikaa, vaihdevuodet jyllää. Puhumattomuutta vanhalle työkaverille, uudemmalle puhutaan vaikka olkani yli. Ei haittaa kun sen tietää ja oireet tunnistaa.
- Kotkotikoot
Kasvattaa vain henkistä kanttia olla nihkeässä ilmapiirissä töissä.
Meidän työpisteellä on kaksi naista ja yksi mies,minun lisäksi, ja on se melkosta.
Tämä mies on kyllä parhain työkaveri,naiset ei!!!- että semmosta
Meidän työpaikalla on yksi joka pilaa koko naisvaltaisen työporukan. On saanut tähän jopa esimiehenkin mukaan. Niin kauan kun työpaikasta ei minua ulos ajeta en anna periksi. Nyt tämä esimies kyttää ja juoksentelee perässä etsien syytä tai toista. Toivottavasti vielä jokin tekosyy irtisanomiseen löytyy. Tämä vasikka jatkaa täällä töissä niin kuin ei mitään olisi tapahtunut. Ja vahtii toisten autoja parkissa ketkä ovat tulleet töihin ja ketkä eivät.
- ollaan ihmisiksi
Totta, nyt eletään huonoja aikoja ja ihmisten pitäisi enemmän työpaikoilla olla toisia kohtaan inhimillisimpiä..Näitten kiusaajien pitäis enemmän nähdä maailmaa ja oppia miten hyvin asiat ovatkaan täällä Suomessa. Kannustetaan toisiamme ja ollaan suvaitsevaisia ja arvostetaan toisten erilaisuutta. Pahimmillaan jos menee aina voi ottaa yhteyttä työpaikan luottamus mieheen ja jos ei ota asiaa hoitaekseen voi viedä asian korkeammalle. Työkavereitten perättömien juttujen levittämisestä voi saada jopa sakkoja yms.jos käräjille mennään pahimmissa tapauksissa.
- no Møre tears?
Huonot ajat ruokkii kiusaamista. Maratoni missä mitataan että ketkä kiusataan eka ulos!,
- erotkaa liitosta !
Siinä taas nähdään luottamusmiesten ja työsuojeluvaltuutettujen kusipäisyys, nehän suojelee toista kusipäätä eli kiusaajaa, ei kiusattuja työntekijöitä suojele kukaan. On se niin väärin, onko se poliisi jolle seuraavaksi pitää ilmoittaa työpaikka kiusaamisesta kun liitot ei ole työntekijän puolella, miksi vitussa maksetaan liiton maksuja kun niistä ei ole mitään hyötyä työntekijälle.
- loppu minä vai työ
Tässä asiassa Pieksämäki on nro1. Kiusaamisen lopettaa itsemurha tai jos hyvin käy töiden loppuminen.
- Työkamu
Kaikista keljuimpia on sellaset työkaverit jotka pui kaiken aikaa joutavia eikä tee töitään. Sitten kateellisena mustamaalaa niitä ahkeria jotka tekee työt. Sitten jauhetaan paskaa , tekstataan , feissataan, eli kuka se kiusaaja sitten on : kattokaa laiskat peiliin.
- etelä-savolaiset
Todelliset työpaikkakiusaajat löytyvät facebookista, siellä on hyvä mustamaalata ja kiusata työkaveria selän takana. Katsokaahan vain mikä lasten leikkikenttä siellä on. Kun olette menossa uuteen työpaikkaan, niin katsokaa mitä facebookissa on sanottu paikasta, onko sisäisiä kiusaamisryhmiä. Jos on, niin vältä menemästä tälläiseen työpaikkaan.
Oma kokemukseni on, että 40-60 vuotiaat naiset ovat pahimpia kiusaajia. Usein vuosikausia toimivat paskaa puhuen ja piruillen selän takana. Kiusatun syyksi pistetään kaikki, kiusatusta tehdään se ilkeä ihminen, jolle on oikeus olla porukalla ilkeä ja kiusata. Arvatkaa tuleeko ihmisestä ilkeä, jos saa huonoa kohtelua ja kiusaamista läpi elämän kokea? Tottakai sinusta tulee sanavalmis ja herkkä puolustamaan itseäsi.
Nyt kun olemme kierossa Savossa ja kierojen etelä-savolaisten kanssa tekemisissä, niin muistakaa, että täällä kaikki on mahdollista.
Eräässä työpaikassa toimitusjohtaja sanoi palaverissa, että meidän työpaikassa ei mennä henkilökohtaisuuksiin eikä puututa toisen persoonaan. Arvatkaa vain oliko näillä sanoilla mitään painoarvoa?
Esimiehet tiesivät kyllä mikä oli meininki työpaikalla ja muutamaan otteeseen näille kiusaajille sanoivatkin yhteisessä palaverissa, että hekin osaavat kyllä piruiksi ryhtyä, jos on tarpeen.
Naisilla viiraa päässä ja pahasti. Se on niin sairasta touhua, ettei sitä todeksi uskoisi. - Tarpeesi vihainen
etelä-savolaiset kirjoitti:
Todelliset työpaikkakiusaajat löytyvät facebookista, siellä on hyvä mustamaalata ja kiusata työkaveria selän takana. Katsokaahan vain mikä lasten leikkikenttä siellä on. Kun olette menossa uuteen työpaikkaan, niin katsokaa mitä facebookissa on sanottu paikasta, onko sisäisiä kiusaamisryhmiä. Jos on, niin vältä menemästä tälläiseen työpaikkaan.
Oma kokemukseni on, että 40-60 vuotiaat naiset ovat pahimpia kiusaajia. Usein vuosikausia toimivat paskaa puhuen ja piruillen selän takana. Kiusatun syyksi pistetään kaikki, kiusatusta tehdään se ilkeä ihminen, jolle on oikeus olla porukalla ilkeä ja kiusata. Arvatkaa tuleeko ihmisestä ilkeä, jos saa huonoa kohtelua ja kiusaamista läpi elämän kokea? Tottakai sinusta tulee sanavalmis ja herkkä puolustamaan itseäsi.
Nyt kun olemme kierossa Savossa ja kierojen etelä-savolaisten kanssa tekemisissä, niin muistakaa, että täällä kaikki on mahdollista.
Eräässä työpaikassa toimitusjohtaja sanoi palaverissa, että meidän työpaikassa ei mennä henkilökohtaisuuksiin eikä puututa toisen persoonaan. Arvatkaa vain oliko näillä sanoilla mitään painoarvoa?
Esimiehet tiesivät kyllä mikä oli meininki työpaikalla ja muutamaan otteeseen näille kiusaajille sanoivatkin yhteisessä palaverissa, että hekin osaavat kyllä piruiksi ryhtyä, jos on tarpeen.
Naisilla viiraa päässä ja pahasti. Se on niin sairasta touhua, ettei sitä todeksi uskoisi.Tuttua touhua, joka ikisessä työpaikassani on ollut kiusaajia omalla tai toisten kohdalla. Ikähaitaria ei ole, kyllä nuoremmatkin osaavat. Tiedättekö syyn? Jokaisessa tapauksessa on pohjinmaisena syynä KATEUS, että silleen ja typeryys huipussaan. Paranemisesta ei toivoa kiusaajien kohdalla, potku persuuksille ja ulos heitto lääkkeeksi.
- no Møre tears
Tarpeesi vihainen kirjoitti:
Tuttua touhua, joka ikisessä työpaikassani on ollut kiusaajia omalla tai toisten kohdalla. Ikähaitaria ei ole, kyllä nuoremmatkin osaavat. Tiedättekö syyn? Jokaisessa tapauksessa on pohjinmaisena syynä KATEUS, että silleen ja typeryys huipussaan. Paranemisesta ei toivoa kiusaajien kohdalla, potku persuuksille ja ulos heitto lääkkeeksi.
Kiusaajat ovat monasti luotto työntekijöitä ja vuosien kiusaustyöllä asemansa ansainneet. Löytäneet nopeasti muiden heikkoudet ja niistä välittömästi raportoiden pönkittäneet omaa egoaa. Jos ei vikaa ala löytymään ni vaikka keksitään sitten.. Kiitos olette voittaneet, minä en jaksa enää lähteä pikkurahalla pilkattavaksi.
- vielä kommenttia
Tarpeesi vihainen kirjoitti:
Tuttua touhua, joka ikisessä työpaikassani on ollut kiusaajia omalla tai toisten kohdalla. Ikähaitaria ei ole, kyllä nuoremmatkin osaavat. Tiedättekö syyn? Jokaisessa tapauksessa on pohjinmaisena syynä KATEUS, että silleen ja typeryys huipussaan. Paranemisesta ei toivoa kiusaajien kohdalla, potku persuuksille ja ulos heitto lääkkeeksi.
Noista paskan puhujista näkee jo päällepäin mitä ovat, seuratkaahan vain ilmeitä. Ivallinen ilme naamalla kertoo pelin hengen. Eivät muutu tämän elämän aikana, eivät ikinä. Muistakaa se, että ne kääntää kaiken ylösalaisin. Kiusatusta leivotaan syyllinen.
- Kettuniemi
vielä kommenttia kirjoitti:
Noista paskan puhujista näkee jo päällepäin mitä ovat, seuratkaahan vain ilmeitä. Ivallinen ilme naamalla kertoo pelin hengen. Eivät muutu tämän elämän aikana, eivät ikinä. Muistakaa se, että ne kääntää kaiken ylösalaisin. Kiusatusta leivotaan syyllinen.
Olen ollut muutaman vuoden Narsistisen tyypin työparina, alkuunsa ihan asiallista käytöstä, jossain vaiheessa kiinnitin huomiota hänen käytökseensä, kun jotain sattui hän syyllisti aina muita ja yhden kerrankin hän peruutti työkoneella jonkun pienemmän koneen päälle, niin heti se oli sen toisen syy. Kyseessä olevasta tyypistä leivottiin jossain vaiheessa työpäällikkö ja käytös alkoi jo olla sitä luokkaa, että harva olisi katsellut päivää pitempään ottamatta lopputiliä välittömästi. Edessäpäin lipevää käytöstä ja esitystä ylemmille toimihenkilöille, mutta karvas kateus työkavereilleen joista raportointia joka ikinen päivä tyhjänpäiväistä p...kaa. Kerrankin lukittautui autoonsa, kun tilaajan edustaja oli tullut antamaan palautetta hänen hoitamattomista asioistaan ja päällikön ripitettyä tätä, kaveri asteli autoonsa ja istui"zombiena" pari tuntia ihan "kuutamolla", mikä lie kohtaus. Kolme työmiestä itse mukaan lukien kaveri järjesti "kilometritehtaalle". Kaveri jäi ongelmineen yksin ja työpäällikön hommia hoitamaan, mutta siitä ei kerrassaan tullut mitään, vaan tämä otti loparit firmasta, ja lähti toiseen yritykseen työmieheksi ja koko ajan alkoi haukkua entistä firmaa ja työkavereitaan alimpaan helvettiin, kaveri ei pitkään viihtynyt siinä firmassa, koska omistaja oli arvostellut hänen toimintatapojaan ja työtään. Kolmisen kuukautta myöhemmin kaveri palasi haukkumaansa yritykseen työmieheksi, koska hänen hyvä ystävänsä siirtyi päälliköksi yritykseen ,niin sirto onnistui muitta mutkitta. Kaveri alkoi välittömästi haukkumaan entistä päällikköään taas muille ja sitä rataa.... olen yrittänyt miettiä mikä saa ihmisen käyttäytymään noin K.......päisesti, mutta itsensä kehuminen ja jokin kateuden, ymym. ja käytös muuttuuihan hetkessä. Sääliksi käy nykyiset työkaverit ja yrityksen johto, olenkin ajatellut kertoa tilaisuuden tullen omistajataholle muutamia asioita, silläkin uhalla että välttämättä ei uskota, olen firman perustajan ja hänen kumppaneidensa kanssa ihan hyvissä väleissä vaikka tämä episodi on käyty läpi. Kommentoikaa jos kokemuksia! oli pakko jakaa, kun on painanut mieltä ja haluaisin kuulla muidenkin kokemuksia!
- my bestfriend s24
Tää on kiusaajien kaupunki niin töissä kuin muuallakin. Kiusaamalla kunniaan ja kunnolliset kyykkyyn.
- oikeita töitä !
Tässä se taas tulee todistettua, että Pieksämäellä ei ole oikeita työpaikkoja. Mitkä ovat rehellisiä työnantajia Pieksämäellä ???
- vittuperkelesaatana
Kannattaisi vetää itsensä narunjatkoks niin muiden ei tartte apinanaamaa katsella sen jälkeen.
- tukeletana
Itsestäskö puhut, sinähän tuet kirjoittajia kuin naru hirtettyä vedät vielä jaloista.
- NaruKaulaan kirosana
tukeletana kirjoitti:
Itsestäskö puhut, sinähän tuet kirjoittajia kuin naru hirtettyä vedät vielä jaloista.
Ilmeisesti oli kyse juuri siitä narsistin tuntemasta kuuluistasta projektiosta. ;)
- my bestfriend s24
NaruKaulaan kirosana kirjoitti:
Ilmeisesti oli kyse juuri siitä narsistin tuntemasta kuuluistasta projektiosta. ;)
Miä laitoin narun kaulaan mut mittään ei tapahdu?
- poisspoiss
Ota naru pois kaulasta kun mitään ei tapahdu, ja lähde kauppaan.
tiedän mitä tarkoitat on kokemusta siita.toivottavasti tulet kuntoon ja jaksat elämässä eteen päin.voimia sinulle
- life is life
Olen jo pidemmän aikaa miettinyt, että mikä saa ihmisen kiusaamaan työkavereitaan ja käyttäytymään epäasiallisesti. Onko huono itsetunto ja alemmuudentunne tai kateus muiden ollessa taitavampia ja ammattitaitoisempia, vai joku persoonallisuuden vääristymäkö? on jännä miten asetelma kääntyy jossain vaiheessa "päälaelleen", että alat jo tuntea olevasi syyllinen, vaikka työkaveri käyttäytyy, kuin M....ku olen niiiiin täynnä tämänlaista käytöstä mitä taitaa esiintyä aika monessa yrityksessä, en ymmärrä miksi juuri narsisteja suositaan ja vielä työnjohtajina, liekkö juuri jokin miellyttämisen taito, jota jollain toisellakin nimellä kutsutaan!
- JOHTORYHMÄ
life is life kirjoitti:
Olen jo pidemmän aikaa miettinyt, että mikä saa ihmisen kiusaamaan työkavereitaan ja käyttäytymään epäasiallisesti. Onko huono itsetunto ja alemmuudentunne tai kateus muiden ollessa taitavampia ja ammattitaitoisempia, vai joku persoonallisuuden vääristymäkö? on jännä miten asetelma kääntyy jossain vaiheessa "päälaelleen", että alat jo tuntea olevasi syyllinen, vaikka työkaveri käyttäytyy, kuin M....ku olen niiiiin täynnä tämänlaista käytöstä mitä taitaa esiintyä aika monessa yrityksessä, en ymmärrä miksi juuri narsisteja suositaan ja vielä työnjohtajina, liekkö juuri jokin miellyttämisen taito, jota jollain toisellakin nimellä kutsutaan!
Itse naisvaltaisen alan esimiehenä olen havainnut sen ikävän seikan että kun joukossa on osaava/osaavia niin aina löytyy joku joka alkaa tyrannisoida tätä ammatti-ihmistä. Kiusaaja on itse yleensä laiskahko, teettää omat hommat muilla, edessäpäin lipevä mutta anna olla kun esimies ei ole paikalla alkaa sabotointi ja toisten pomputus ja kova hinku saada työkaverit tekemään juuri kuten hän haluaa...Voi naiset kun keskittyisitte työntekoon mutta ei .... toisia nokitaan ja vedetään matto OMIEN JALKOJEN ALTA.....
- Absint
Millainen on narsistinen ihminen työkaverina? onko kokemusta , itselläni oli pahimmanluokan "kiipijä" työtoverina ja kyllä voin sanoa, että niiden muutaman vuoden aikana opi kantapään kautta monenlaista uutta asiaa, kun tämä vielä kohosi työpäälliköksi, niin avot... niin sitten vasta k "repes" ja itse täydellisyyden perikuva, en kyllä toivoisi pahimmalle vihamiehellenikään tuollasta narsistiraukkaa työkaveriksi, ja onni on kun ei enää tarvii olla missään tekemisissä koskaan! toivon että tämä tyranni vielä kohtaa karun totuuden, ja tulee saamaan kantapääopiston suurimman "pokaalin" ja nuo rakentamansa kristallikehykset romahtaisivat! kyllä se on kova maailma kun opettaa, ja vinkuheinät sade piiskaa maahan !!!!
- kokemus60
Joo. Pepunnuolijoita löytyy aina. Pitää yrittää olla niistä välittämättä, eikä lähteä heidän vietäväksi. Näin pärjää.
- einari1
Kiusaaminen on moni-ilmeinen asia. Itse olin esimiehenä pienehkössä tiimissä. Jouduin alaisteni kiusaamaksi. Älä naura! He puhuivat selän takana p-skaa ja jouduin hankaluuksiin. Laiskat ja välinpitämättömät työntekijät jaksoivat kuitenkin sen verran, että juorusivat aiheettomasti. Tämä aiheutti ikävän tilanteen.
- Audimies a8
Eräs tyyppi oli työkaverina ihan suht´normaali, mutta esimiesasema sekoitti pään lopullisesti. Ihmetystä herätti asioiden vääristely ja jatkuva turha raportointi toimitusjohtajalle, vieläkin ihmettelen kaverin röyhkeyttä alaisiaan kohtaan ja jos kaveri itse jotain mokasi, niin aina hän sen muiden syyksi pisti. Kolme alaistaan neljä työntekijää järjesti pois firmasta, ja yksi oli minun poikani joka joutui heti ensihetkestä saakka silmätikuksi, koska oli nopea oppimaan asioita, ja omatoiminen ym ym. tuli hetki kun kaveri järjesti meitä kaksi muuta miestä kortistoon, ja jäljelle jäi pari virolaista työntekijää, sillä seurauksella että kaikki junnasi paikallaan, ja urakat alkoivat "kusemaan" toisensa jälkeen pahasti... mistähän syystä. Kaveri otti loparit ja toiseen firmaan "pätevänä miehenä" jossa heti alkoi aiheuttamaan kitkaa muiden työntekijöiden kanssa ja entisen työnantajansa ja työkavrinsa vielä haukuttuaan lyttyyn, joutui käytöksensä ja aikaansaamattomuutensa takia johtajan hampaisiin, ja siitä suivaantuneena palasi "maitojunalla" takaisin edelliseen paikkaa, jossa hyvä ystävänsä oli aloittanut toimitusjohtajana.... sääliksi käy nykyisiä työkavereitaan, vaikka ovatkin nykyään virolaisia!
- Tässä sitä mennään
Haluan pompauttaa tämän aiheen ylös. Muistan lukeneeni aiemminkin ja löytyhän tämä googlettamalla.
Työpaikkakiusaaminen...En koskaan uskonut,että joudun sellaisen kohteeksi.
Se alkoi pienillä eleillä. Ensin kiusaaja "otti" minun tehtäviäni vaivihkaa.
Sitten hän alkoi puhua muille ikäänkuin ohitseni.Kohteli kuin ilmaa.
Kynnys mennä johtohenkilöille "itkemään" oli korkea,joten siedin liian kauan.
Oma pää alkoi "hajota". Ensin menetin yöunet.
Sitten tuli muut oireet. Jopa kipuoireita.Niska/hartiasäryt.
Olen aina ollut äärimmäisen tunnollinen ja sairauslomalle hakeutuminen oli järkytys.
Sairauslomalta palattuani tilanne jatkui.
Tällä hetkellä teen töitä eri työpisteessä kuin kiusaaja.
On se silti kurjaa,kun joudumme näkemään ja ei edes tervehditä.- Työnjohtaja
Koittakaa työntekijät ymmärtää se asia että työaikana tehdään töitä. Mitä enemmän aikaa seurusteluun sitä enemmän tulee konflikteja, ongitaan työkaverista liikaa ja siitä se soppa alkaa syntyä. Naiset ovat myös hyvin kunnostautuneet tällä saralla: kokeneempi pitää savustaa keinolla millä hyvänsä... samoin se tunnollinen joka työnsä hoitaa...Kokemuksesta työpaikan esimiehenä voin sanoa että sairaslomalla olo ei ainakaan paranna tilannetta koska silloin saadaan lisää vettä myllyyn ja töihin palaaminen on vaikeaa. Joskus kuitenkin ja valitettavan usein myös tilanne on se että joku ei vain yksinkertaisesti selviydy töistä jotka toinen osaa paremmin ja tällöin pitää reilusti siirtää osaavampi toisen ohi; JA TÄMÄ EI OLE kiusaamista vaan työnjohtamista...
- Vääryyden kokenut
Ne kiusaajat nauttii kun saa savustettua ihmisen ulos.
Harmitti,kun en osannut pitää puoliani.Herkkä kun olen.
Nauttivat kun saivat itkemään jne.
Ei kukaan ihminen jaksa loputtomiin.
Luin näitä ja huomasin,etten ole ainut kuka on luovuttanut ja
sanonut itsensä irti.Ymmärrän hyvin heitä,kun olen sen saman käynyt läpi.
Tarpeeksi väsytetty ei vaan jaksa. - Kiusatun tarina
Täyttynyt unelma
ja usko huomiseen
antavat pohjan pelottomuudelle,
jonka varaan on helppo astua
askel kerrallaan
kohti uusia aikoja. - Kirnupiimä!!!
Pienistä ei piitata.Jatkuva vänkääminen käy kyllä hermoille.
Miksei ne pomot tee mitään?
Onko ne niin paskahousuja??? - rohkeuttapuolustamis
Pomot on kaikista suurimpia kiusaajia ja valehtelijoita, ja jos ne näkee että toinen työntekijä kiusaa toista, ne ei puutu asiaan.
Aikuisten maailmassakaan kiusattu ei saa oikeutta.
Nyt olisi aika kaikkien nousta puolustamaan kiusattua.- rautaKallio
Eihän sitä pomoksi muuten pääsisikäään!
- taas todistettu
pmäkeläiset ovat kaikki jotenkin häiriintyneitä ja vinksahtaneita, ongelmia riittää-eihän sinne p-läjään muunlaiset jäisikään kyykkimään!!!
- parempaan menoss
siltä näyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131