Jos mä syön muutoin terveellisesti ja aika naftisti hiilareita, niin kuinka herkästi näkkäri lihottaa? Mä olen ihan koukussa siihen. joka päivä pakko syödä monta palaa :/
Mikä on raja, minkä verran näkkäriä voi päivässä syödä?
Koukussa näkkäriin
7
702
Vastaukset
- just just
Naftisti hiilareita ja vedät näkkäriä monta palaa päivässä.... hahhaaa
- ap
Höhlä... Tarkoitin tietty, että muutoin en syö hiilreita. En riisiä, perunaa, pastaa yms.
Ainut hiilarin lähde siis näkkäri. - kotkotkoo
helppohan se on ottaa selville kun luet pakkauksesta ja punnitset yhden palan ja lasket kuinka paljon kaloreita / hilareita se tulee päivää kohti.
jos ei ole tarkkaa digitaali vaakaa nini voi olla vaikea punnita mutta punnitse sit useampi, sama tulos...- digitaali vaakaa
digitaali vaakaa
- tytteli_
Tavallisessa näkkileivässä on 35 kaloria ainakin tämän mukaan http://www.maukas.com/kalorilaskuri/index.php
- näkkileipähullu
Mäkin olen ihan koukussa näkkäriin!!! syön monta palaa päivässä ja tämä on jatkunut jo monta vuotta... :D
- Kemia, ei kalorit
Näkkärikoukku on hiilarikoukku, eli näkkileivän glygeeminen indeksi on korkea; se siis nostaa verensokerin ja samalla insuliinit (jos vain haima toimii) korkealle. Ei kannata syödä kuin proteiinipitoisen aterian yhteydessä 1 pala kerrallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457382
- 324078
- 573615
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512324- 532307
- 372258
- 432258
- 162236