Huomasin juuri, että tunnen mustasukkaisuutta ihastuksestani, tarkemmin sanottuna hänen huomiostaan. Tiedän, että hän on kiinnostunut minusta, ehkä edelleen ihastunutkin, mutta hän kuitenkin keskittyy välillä täysin muihin naisiin (vitsailua, kiusoittelua ja sen sellaista). Minun seurassani hän yleensä hermoilee. (Ujous) Pelkään, että hän unohtaakin minut ja kiinnostuu toisesta. Ahdistaa, ja tiedän, että tämä on ihan typerää, mutta mitä ihmettä voin tehdä, että saan tämän olon pois? Toisaalta en usko, että hän on mikään ns. "häntäheikki", eli en tiedä onko hätä edes todellinen!
Mustasukkainen ihastuksesta
20+6
1
1033
Vastaukset
- sustamukkaisuus
Minulla on aika paljon samanlaisia tuntemuksia kuin sinullakin, tosin meillä taitaa olla hommat toisinpäin, olen mustasukkainen naisestani :) Mut en tiiä, jostakin luin mustasukkaisuudesta... Mutten muista mitä :/
Mutta sehän on luonnollista, sellainen mustasukkaisuus, oletko kertonut tästä kenties miehellesi? Sillä eihän se mustasukkaisuus ihan tyhjästä synny, onhan siinä tunteita pohjalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467645
- 334223
- 573715
- 503200
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652581- 562427
- 512388
- 402339
- 162286