Monilla web-sivuilla olevat javascript-linkit ei toimi. Tilarivillä lukee jotain javasta, ja kun klikkaan linkkiä ei tapahdu mitään!!! Tämä on todella turhauttavaa!
Javascriptit ei toimi!
3
876
Vastaukset
- xxx
>Tilarivillä lukee jotain javasta
Mitä selainta käytät?
Olisit saman tien voinut kertoa tarkasti, että mitä siinä luki.
Oletan että javascript:jotain
Jos näin oli, niin linkki on tehty kaikkien sääntöjen vastaisesti, niin ettei se toimi silloin kun JavaScript on pois kytketty.
Jos käytät IE:tä, niin voi olla että turvallisuus-syistä aktiiviset komentosarjat on poistettu käytöstä.
Mene Työkalut -> Internet-asetukset -> Suojaus
Napsauta Luotetut sivustot (vihreä) ikonia
napsauta sivustot... painiketta ja lisää toimimaton sivu luetteloon.- AAPUUVA!
Sama juttu useammalla selaimella. Operaa käytän mutta IE sanoo saman. En usko linkissä olevan häikkää koska toimii monella muulla koneella. Iitsekin epäilen jotain vikaa olevan itse Javassa.
- Expertti
AAPUUVA! kirjoitti:
Sama juttu useammalla selaimella. Operaa käytän mutta IE sanoo saman. En usko linkissä olevan häikkää koska toimii monella muulla koneella. Iitsekin epäilen jotain vikaa olevan itse Javassa.
Niin siis kuten muissa viestiketjuissa on jo todettukin, Java ja Javascript ovat kaksi eri asiaa. Javascript-engine on selaimiin sisäänrakennettu ja sitten on pääsääntöisesti erikseen asennettava Sunin Java-engine jolla siis päristellään appletteja. Eli jos saat selaimeesi virheen ja rivinumeron, liittyy se pääsääntöisesti virheelliseen Javascript-koodiin eikä sillä ole mitään tekemistä Javan kanssa. Syy miksi Javascript-koodi paukkuu voi olla itse koodissa tai selaimesi Javascript-enginen rikkoutumisessa (itselleni käynyt muutaman kerran). Enginen voi saada rikki asentelemalla kolmansien osapuolien selainlaajennuksia jotka muokkaavatkin selaimen omia dll:iä jonka jälkeen selaimen kaikki palikat eivät olekaan enää keskenään yhteensopivia. Tähän ongelmaan ei auta kuin selaimen uudelleenasentaminen tai pahimmassa tapauksessa voi joutua asentamaan koko käyttöjärjestelmän uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738