Olen nyt harrastanut improa sellaset 6-7v kahden ystäväni kanssa. Tämän kevään aikana olen saanut useammaltakin ihmiseltä kuulla että mulla on "(tosi) paljon komiikkaa/komediaa kehossa/fysiikassa", minussa on "fyysistä komediaa".. Useammallakin eri tavalla tätä on mulle esitetty, mutta siis idea on tuo. Mitä ihmettä se tarkoittaa? En ole kehdannut kysyä, joten siinä mielessä en vieläkään ole sisäistänyt tätä "moka on lahja" -juttua.. Olen ihan hämmentynyt. Apuva!!
Mitä ihmettä tämä tarkoittaa???
Quack Quack Quack!
1
241
Vastaukset
Suosittelisin kysymaan noilta sanojilta itseltänsä että mitä tarkoittavat. En minä ole koskaan kuullut kenenkään sanovan kenellekkään, tai itse sanonut että jollakin olisi kehossansa fyysistä komediaa. On vähän oudon kuuloinen termi. Usein kyllä sanotaan että jollakin on rytmitajua komedian suhteen, mutta se nyt ei välttämättä liity mitenkään kehoon. Minun ehdotukseni siis että kysyt ihmisiltä jotka ovat tuon sanoneet. Ei tuohon mitään ultimaalista yhtä vastausta ole, kaikki tarkoittavat varmaan vähän eri asioita. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402909
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000