Suklaamuna yllärit

monia munia

Olisiko kellään ideaa mitä tehdä kaikille suklaamuna ylläreille? Meillä on kerääntynyt noita ylläreitä kauhee kasa, mut ei oo lapsia ja ei oo mitään ideaa mitä noille tekisi. Lelut sinänsä on aika kamalia, mut en tiedä onko ne lapsien mieleen.

4

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kierrättäjä:)

Yleensä kirppareilla on koreja jonne voi viedä ilmaiseksi lahjoitettavaa tavaraa, ja voi olla että joku näkee ne ja tarvitsee niitä:)

• käy_tännöllinen

Jos olet itse lapsellinen, ja lapsesi käyvät/järkkäävät synttäreitä, niin eikö parhaat noista leluista voisi käyttää vaikka kiitospussukoissa? Siis niissä, mitä annetaan synttärivieraille lähtiäiseksi.

Tarroja ja muitakin noista munista joskus saa, nekin on sopivaa sälää vieraslahjoille.

• lelupussi

Seulo niistä pois semmoset missä on irtoavia osia, laita loput pussiin ja myyntiin. Ostin kirpalta vitosella jättipussin niitä kummitytölle (4v) joululahjaksi ja siinä aattoilta hujahti niitä ihmetellessä. Tykkäsi kyllä.

-no äidistään en sitten tiiä kun keräilee niitä pitkin lattioita... heh...

• Yksinkertaista

Tunge ne roskiin ;) Itse ainakin teen niin. Kerran myin niitä kirpparilla ja kyllä ne jollekin kelpasi. Itseäni ihan ärsyttää suklaa munissa tuleva krääsä. Kun nekin jättäisi pois niin siinäkin luonto säästyisi ja turha roina maailmassa. Yleensähän niillä yllätyksillä ei voi leikkiä tai tehdä muuta hyödyllistä.
      Roskiin vaan! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2020
    Aihe