Viime vuonna erot lähes puolittuivat ja tämän vuoden alku näyttää siltä ettää tänä vuonna puolittuu jo puolittuneestakin. Mikä tähän on syynä?
http://eroakirkosta.fi/static/ek-tilastot/
Luotettavuus
Asioinnin turvallisuus
Tietosuoja
Lapsiturvallisuus
Asenna ilmainen WOT-lisäosa selaimeesi
maaliskuu 73,3% vähemmän eroja
huhtikuu tähän mennessä 40% vähemmän eroja
koko vuosi tähän mennessä 40% vähemmän eroja
viime vuosi 44,7% vähemmän eroja
ennuste 2012 40% vähemmän eroja
Miksi eroaminen ei enää kiinnnosta?
5
83
Vastaukset
- Kahvin voimalla?
Entä miten sama huono provoaja jaksaa päivästä toiseen jutella itsensä kanssa eri nimimerkeillä?
- siinä se
Ei ole enää muotia erota kirkosta.
- siinä se
siinä se kirjoitti:
Ei ole enää muotia erota kirkosta.
muotia erota kirkosta.
- tilastomiehet
Avaaja sanoo, että erot vähenivät ja samoin ovat vähentyneet uskovaisuuden lisääntyessä:
Luotettavuus
Asioinnin turvallisuus
Tietosuoja
Lapsiturvallisuus
Mummoja ryöstäviä pedofiilejäko kirkossa ollaankin, Jumalan armossa!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/il-koulupojat-raiskasivat-15-vuotiaan-tyton-metsassa/art-1288462942589.html
IL: Koulupojat raiskasivat 15-vuotiaan tytön metsässä
Julkaistu: 18.04.2012 07:47
Helsinkiläiset nuorukaiset tuomittiin vuoden ja 11 kuukauden ehdolliseen vankeuteen törkeästä raiskauksesta, kertoo Iltalehti.
15-vuotias tyttö oli ollut palaamassa kotiinsa Kannelmäen kirkosta konfirmaatioharjoituksesta. Miksi valehtelet lukuja? Eiliseen mennessä huhtikuussa oli eronnut 1 650 ihmistä ja vuosi sitten samana aikana 1945 eli vähenemä on -15.2%, ei 40% kuten yrität väittää koko ajan. Koko alkuvuonna on eronnut eiliseen mennessä 8 228 ja viime vuonna vastaavana aikana 12 749 ja prosentuaalisesti vähenemä on 35,5%.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806