Siinäpä hyvä kysymys. Itse olen myynyt kaikki kyseiset osakkeet n kk sitten, takkiin tuli melkoisesti kun olin ne kuitenkin hankkinut vuosia sitten. Olen vakaasti sitä mieltä että nokia ei tästä enää nouse ja yhtiö on pian arvoton ja että tuo n 3e osakkeesta kannattaa ottaa vieläkun edes sen saa, sillä sekin pereen kuin ei mitään.
Mitäs meinaatte tehdä nokian "papereilla"
1
206
Vastaukset
- hyvin pyyhkii
Tapetiksi tai vessapaperiksi.
Läheiseen päiväkotiin voi lahjoittaa myös askartelupaperiksi.
Pultsarille voi myös lahjoittaa. Pultsarit kääräisevät ne housuihinsa lämmikekerrokseksi ettei näinä "ilmastonlämpenemisaikoina" sitkeät pakkaset pääse puremaan kesäkuussa.
!!! MUTTA !!!
Jos käykin niin, että olet huusissa ja tarkoituksena on pyyhkiä pylly kun muuta paperia ei ole puu- ja paperiteollisuuden kiinaan siirtymisen vuoksi ja Nokian kurssi ampaiseen uuteen loistoon niin mitä sitten voi tehdä?
No sitten lähetä paperit nopeasti Käteiselle ja Urpilaiselle. Heillä on maaginen kyky muuttaa kaikki arvokas p**kapaperiksi. Saat osakkeet takaisin ja voit jatkaa pyllyn pyyhkimistä. Hyvin siis pyyhkii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068