Eli en tiedä kuuluko minun täältä kysyä mutta katsotaas. Minulla esiintyy numero 11 kolmeen kertaan. kertoisiko tämä jotain erityistä? Aurinko ja kuu ovat vesimiehessä num.11.Mtv3 nettisivuilla oli testi"millainen rakastaja olet" testin tulos oli 11.
numero 11
2
417
Vastaukset
- Fanaatikko
Mun mielestä astrologia on paskaa. Ja minä sentään uskon toisiin ulottuvuuksiin, demonisiin possessioihin, voimalonkeroihin ja vaikka mihin mumbojumboon. Mutta tällä en suinkaan tarkoita sitä, etteikö numeroissa olisi mystiikkaa. En vain pidä astrologiasta tai numerologiasta.
Yksitoista oli muuten Aleister Crowleyn lempiluku ja edusti hänelle homoseksuaalisuuden maagista voimaa, koska visuaalisesti siinä on kaksi sojottavaa penistä vierekkäin... Joka kertoo minulle, että kukin taitaa tulkita näitä asioita ihan omalla tavallaan, kuten omaan maagiseen systeemiin sopii, ja se on ihan okei. - DANIEL7769
hei mulle tuli taivaalle numero 11 et jouku juttu sillä pitää olla ihan pilvien muodossa et oli 11.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094