elikäs vene on n5,2m ja 2m leveä. vanha HT
Kuinkahan onnistuu uistelu kun koneena on mariner vm90 75hp 2tahti.
Tuorevoitelu poistettiin juuri koneesta eli bensat sekoitetaan itse.
Elikäs mitäs luulette onnistuuko ustelu jarrupusseja käyttäen?
Ja kestääköhän kone?
Koneen vaihto ei vielä onnistu joten tuolla tultava toimeen
uistelu 75hp 2t vm90
6
185
Vastaukset
- Himouistelija X
Voi se olla savusta puuhaa ja ennenpitkää Mariner piiputtaa, paas hommaten 5hv
4T kone perälaitaan erilliseen telineeseen niin uistelu alkaa sujua tunnista toiseen. 2t kone "pikeentyy" laakereista ja on ennen pitkään täysin sökö. Näin kävi kaverin Starcraft ja Mercury (Mariner) paketille. Perusrempalla se saatiin kuntoon mutta ei edullista puuhaa.
Vator yritti aikansa sitä takuuna korjailla mutta kun touhusta ei mitään tullut niin niin vietiin Kivenlahteen "puolueettomalle" joka totesi em. tuomion.
Ehdottomasti vetokone tai jos ihan pakko tuolla vetää niin ainakin 1-2h välein vavat ylös ja .5h siivu reippaalla matkanopeudella.- just joo..
Ei ne laakerit pikeenny eikä muutenkaan tykkää huonoa vaan pakoaukko karstaantuu jopa umpeen. Kokemusta on.
just joo.. kirjoitti:
Ei ne laakerit pikeenny eikä muutenkaan tykkää huonoa vaan pakoaukko karstaantuu jopa umpeen. Kokemusta on.
Sanontaasi käyttäen, kokemusta on...........joten uskoo kuka uskoo ja uistelee ihan vapaasti 2t koneella.
Kone mikä "pilaantu" oli -90 Merkkari, ilmeisesti 75hv, itse muistelen että olisi ollut 80hv.
Alkuperäisen kyselijän kannattaa kysellä uistelu sivuilta, saa ehkä parempaa tietoa, itse haen kalat marketista, tai sitten syön kaverin uistelemia. Nykyään 4t koneella uisteltuja, kypsyin tuohon 2t uisteluun em tarinan mukaan.
Tuskin 100% 2t uistelukoneista kärsii noin mutta ajattelin vain kertoa tositarinan vinkiksi.
- dckdkddkcdc
Tuossa voi todellakin tulla moottoriin ongelmia ennen pitkää ja toinen häiritsevä tekijä on koneen savuttaminen, kovin kauaa 2-tahtisen käryjä ei kukaan haistele.
- Buster L 40hp 4T
Johan himouistelija X kertoi muutamalla sanalla miksi 2T koneella ei kannata
uistella onhan sitä ennen yritetty mutta ennenpitkää moottori alkaa yskiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131