Hyvä koirien trimmaaja Turun seudulla?
Hyvä trimmaaja Turun seudulla?
4
3384
Vastaukset
- hyvätrimmi
Niin... Hyvän trimmaajan löytäminen ei todella ole helppoa täällä Turussa....
Olen kuullut hyvää Paula Pesosesta. http://www.karvakorvat.com/12
Trimmaa ainakin nypittäviä koiria ja ilmeisesti myös ajaa tarvittaessa "kotikoirien" turkit. Hän sallii myös omistajan läsnäolon, mikä on mielestäni hyvä esim. ensimmäistä trimmauskertaa ajatellen. Näkeepä sitten omistajakin, miten koiraa käsitellään ja ylipäätään kohdellaan.
Minkälaiselle trimmaukselle on tarvetta? nyppiminen, näyttelytrimmi jne.
En osaa oman kokemuksen perusteella suositella ketään itse käyttämääni trimmaajaa, sillä trimmaan itse (nypittävän) koirani. Sitä päätöstä, että opettelin itse trimmaamaan koirani, vauhditti ikävä kokemus eräästä trimmaajasta..... Joten, yksi vinkki vielä: tutustu rauhassa eri trimmaajiin ihmisten kokemusten kautta!- trimmaus kesäksi
Hei
Tarkoitus on trimmata koiralle kesäksi lyhyt karva. Nyt karva on melko pitkää. Koiralle olisi kivempi kun kesällä olisi turkki keveämpi ja helpompi olla kesähelteillä.
- hyvätrimmi?
löysitkö hyvän trimmaajan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178103Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996349Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702390
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382386- 392173
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222166Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575