turha haaveilla

yksin loppuelämä

Minä en pääse koskaan kosimaan ketään enkä naimisiin koska olen ruma ja ällöttävä mies. Ei ole edes kavereita, joten miksi joku nainen kiinnostuisi rumasta miehestä.

3

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähem.kaunis, eiruma

Kerro itsestäs sama asia toisin, itseäs kunnioittaen.
      esim. ... Sinua odottelen jakamaan kanssani rauhallista kotielämää. Oletko sinäkin yksin? -Kaksin aina kaunihimpi. Voisimme sit yhdes tutustua sielujemme kauneuteen.
      -- meniks liian nössöks..

• yksin loppuelämä

no luuleks etten ole yrittänyt. Kaikkeni tein mut mikään ei auta. olen vi.tun ruma luuseri josta naiset ei vaan tykkää

• KIROTTUJEN P-ERKELE

Kuuleppa ny vässykkä. Se on vain p*ska itsetunto, joka sinua riivaa. Ulkonäkö on vain pintaa ja se menetetään lopulta kuitenkin. Valovoimaisia ryppynaamoja on maailma täynnä, kun he eivät anna sen pinnan vaikuttaa omaan mieleen. Älä katso peiliin, vaan eti baarissa katseita. Jos joku nainen sua sattuu kattomaan, niin katso takasin. Sitten se alkaa hihittää kaverilleen... olet jo tuossa vaiheessa voiton puolella. Jatka katselua ja mene lopulta kysymään mitä kuuluu. Näin pirun helppoa se oikeasti on. Ei ne sopivat naiset enää tiiä miten niitä pitäis lähestyä, jos sinun katse on jo hurmannu ne. Ja sinun mielipiteellä ei ole väiä tässä asiassa. Jos nainen hurmaantuu, niin ota minkä saat J*LAUTA!

Venäjällä naisten vaatimus miehen komeudelle on: "sen pitää olla vähintään apinaa paremman näköinen." Ja tuo on kuultu kauniin venäläisen rouvan suusta, kun kysyttiin miksi niin usealla naisella on niin useasti rujon näköinen mies Venäjällä miehenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7455
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4098
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2386
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43