Elikkä olin perjantaina risteilyllä ja tapasin mukavan tytön siellä. Vietimmekin loppuillan yhdessä jutellen ja tanssien. Yöksi hän tuli hyttini mutta nukuimme vain sillä kello oli paljo ja kaverit olivat hereillä.
Kysymys kuuluukin, miten voisin lähestyä tätä tyttöä? Ei ole vastannut facebook -kaveripyyntööni 24 tuntiin. Tarkoittaako se että peli on menetetty jos ei hyväksy kaveripyyntöä?
Miten lähestyä tyttöä?
10
704
Vastaukset
- menetetty
Joo menetit pelin. Sun olis pitäny panna sitä sillon kun pystyit. Et ollu tarpeeks jännittävä.
- King Corvax
Mä oisin potkinut muijan pihalle tai edes yrittänyt käydä hakemassa uuden sinne lisäksi hyttiin jos ei sakset ois auennu.
- ap
Mutta sanokaa nyt onko toivoa jos ei hyväksy facebookissa?
Ei kaikki naiset halua FB-kavereiksi miestä, jonka kanssa on viritys meneillään. Sukulaiset ja tuttavat alkavat pian kysellä liikaa. Itse olen tapaillut yhtä mimmiä jo kuukausia, mutta hän ei halua mua vielä FB-kaveriksi. Kaveruuden aika on vasta sitten, kun mut esitellään sukulaisille ja parhaille frendeillekin.
- ap
Mitään viritystä meillä ei ole kyllä meneillään. Miten tähän naiseen uskaltaa ottaa yhteyttä? Ei ole ainakaan FB -viestiin vielä vastannut. siitäkin jo pari päivää kun sen lähetin. (Kai ne viestit menee perille vaikkei ole kaverikaan)
- Ex Pimp
Itse olen huomannut, että jos ei mies saa hommaa hoidettua niin naisen kunnioitus kyllä lopahtaa siihen. Vaikka se johtuisi naisen omasta ulkonäöstä. Eli eiköhän toi ollu tossa.
Lakkaa nyt laivasäädön perään itkeminen ja siirry seuraavaan naiseen. - Kaarlo Karvajalka
Soita sille. Ei kaikki halua jotain laivasäätöjä FB:iin. Jossei se vastaa parin yrityksen jälkeen, unohda.
- abaema
Kaks kommenttia.
Ensinnäkin se, ettei nainen ole vielä vastannut sun kaveripyyntöön, ei tarkota sitä ettei hän vastaa. Ei kannata alkaa vielä hätäilemään!:) Jos alkaa menemään monta päivää tai viikko, sit eri juttu...
Jos sulla on naisen numero, ehdottasin mieluummin että ekaks laittasit sille viestiä tai soittasit (sun tapaukses tosin jo vähän myöhästä, kun laitoit jo kaverikutsun). Mut se ei ole vieläkään myöhästä, jos tytöstä ei kuulu, laita sille tekstari! Ihmiset voi tulkita tollaset kaveripyynnöt ihan omalla tavallaan, moni ei halua yhden illan tuttavuuksia facebook-kavereiks.
Tsemiä! - Luuletteko?
Haistakaa oikeesti paska...! Jos nainen ei haluu tavata niin ei. Jos sul on sen numero niin SOITA SILLE!! Fb EI TODELLAKAAN kiinnosta kaikki naisii. Päät kiinni ja hommii!
- --------
Kaikki ei ihan välttämättä edes harrasta jokapäiväistä facebookkausta, joten ehkä se nainen ei vain ole vielä käynyt katsomassa viestiäsi. Eikä välttämättä käykään ihan lähipäivinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144