Onko kokemusta millaisia on? Hinta ei ainakaan päätä huimaa, Tokmannilla 1,99€, mutta näkyi olevan made in Turkey, joten jätin ostamatta. Heikkokyntisenä en mitään p***a lakkoja halua käyttää.
KoneHelsingin kynsilakat
7
756
Vastaukset
- jeps--
No, mulla on noita varmaan 20 pullollista.
Saa laittaa tummempi värejä 2 kerrosta, ja vaaleita joskus jopa kolme, mutta värit on upeita, ja kiiltäviä.
Ei ole pahaa sanottavaa. Päällilakka vielä pintaan, niin ei ole edes rapissut, hyvin pysynyt. - joomutta
Hyviä on mutta todella heikosti pigmenttiä.
- 7-1
hyviä lakkoja ovat eikä ole hinnalla pilattu :)
http://nails-and-makeup.blogspot.com/ - Vivian^^
Lakkojen suurkuluttajana olen tykästynyt näihin kone helsingin lakkoihin ja mielestäni niiden hinta-laatusuhde on kyllä kohdillaan. Kynnen laatuun lakat eivät vaikuta ja jos asia huolettaa niin aina voit laittaa alle vaikka vahvistavaa ja suojaavaa aluslakkaa. Ja tosiaan päälilakkaa vaan niskaan niin kun kaikkien lakkojen kanssa ja hyvä tulee:) Värit tosiaan ihania ja ainahan niitä heikko pigmenttisiä värejä voi käyttää tosten lakkojen kanssa ja saada aikaan uuden erilaisen lopputuloksen:) Eikun kokeilemaan vaan :)
- mummeli-61
Tulee tosi kivoja sävyjä kun laittaa alle mustaa lakkaa ja sitten päälle vaikka liilaa. Mä kyllä olen tosi tyytyväinen.
- keltakynsi
älä vaan osta oranssialakkaa värjää kynnet eikä lähe millään pois muutenku kasvattamalla..... kivat sormet ja varpaat meikällä... näyttäää ku ois ollu ruuumiina kuukauden... oon yrittäny ettii puh no. firmaan.. valittasin kerranki jostain.
- 8+12
Protip ennen kuin soittelet minnekään: KAIKKIEN värillisten kynsilakkojen kanssa on käytettävä väritöntä aluslakkaa. Samalla tavalla Chanelinkin lakka värjää kynnet jos alle ei laita aluslakkaa. Bonuksena se, että kynteen saa tasaisemman lopputuloksen.
Ja päälle tietysti väritön päällyslakka suojaamaan värilakkaa - etenkin, jos laittaa vielä koristeita (hileitä, "timantteja", krakelyyrilakkaa).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429