Metallihohto harmaata korjausväriä?

Naarmujen korjaus

Tietääkö täällä kukaan neuvoa mistä hankkia Carina II:een tuon otsikon mukainen korjausvärikynä tai pieni määrä maalia?

6

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimim. erkki

Mene Toyota-huoltoon ja valitse nykymallien korjauskynistä lähinnä Carinasi väriä oleva. Maksaa reilun 10-15 euroa sellainen pikkupullo, jossa väri ja lakka erikseen sekä pikku suti.

• Naarmujen korjaus

Kiitos vinkeistä. Rohkenisiko jostain Toyotahuollosta tiedustella jos sieltä tosiaan saisi jotain reilulla kympillä? Onko muuten auton rintapellissä joku niistä numerosarjoista maalikoodi, ja myyköhän motonetit biltemat noiden samojen koodien mukaisia maaleja

• helppoa kuin heinänt

Itse ostin koodin mukaista maalia (porissa asuessani vuosi sitten). Koodi löytyy etupellin alta, ota koko numerosarja siitä ylhäältä suoraan edestä niin tietävät kyllä mikä osuus siitä kertoo maalin koodin. Sekoittivat sen automaalikaupassa. Pikkupullo (ehkä kymmenesosa desi) maksoi noin 10-15 euroa ja oli sävyltään 100% sama.

• werneriska

Eipä paljo auta maali irtoaa reilussa vuodessa, jos kohta on jo valmiiksi ruosteessa ja paikkaus näkyy valitettavasti, sikäli turhaa hommaa noin vanhaan autoon. Sille itse ruostekohdallekin tarvii tehdä jotain muuta, kuin pelkkää peittomaalia. Pelkän ongelman peittelyä, ruoste kyllä etenee maalista huolimatta.

• Halpakaupoissa,

tolkki num 110 tai 107 kumpi lähemmpänä, kannattaa hankkia kynäruiku maalaukseen..

• Carinaaasi

automaalit.net
        Sain 1996 punaiseen Carinaan aivan oikean värin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51