Miksi sensuroidaan???

scania kalle

Tällä palstalla saa kertoa juttuja, niin hyviä kuin huonokakin kaikista muista kuljetusliikkeistä, mutta Jarkko Hosiken firmasta ei. Miksi???? Onko palstan sheriffi joku hosiken ystävä? Jo kolmesti on viestini täältä poistettu.

9

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rahtari Keuruulta

Hosikella ei makseta tessin mukaisia palkkoja. Olen jutellut ainakin kolmen Hosiken kuskin kanssa, ja jokainen sanoo samaa, että palkat ovat alle tessin.

• Kikki Hiiri

Puolukka on ihan jees vaikka karpalo on parempi vaihtoehto....

• Jorma Naukkarinen

Mikä saatanan entinen koulukiusattu siellä nimettömänä takarivistä huutelee? Jos sulla on ko firman toiminnasta valittamista, ota yhteyttä sinne tai mene käymään. Jos joku työskentelee vaikka euron tuntipalkalla, niin onko se sulta jotenkin pois?? Ole mies ja kirjoittele tollasia negatiivisiä juttujasi omalla nimelläsi.

• Narma Joukkarinen

Mikä saatana siinä on ettei saa muka esiintyä nimettömänä? Tämä on vapaa maa, ja täällä palstalla saa kirjoittaa joko nimettömänä, tai nimimerkin turvin. Ja saa myös arvostella kyseistä kuljetus firmaa jos haluaa. Jos joku ei sitä kestä niin se on hänen ongelmansa.

• Maikul

Onhan se totta, että "euron" tuntipalkkaa maksavat firmat myös polkee hintoja markkinoilla. Joten pitkässä juoksussa se on meiltä kaikilta pois. Ei rahtien hintoja vaan voi laskea jatkuvalla syötöllä.

• varma tieto

Sensuroidaan siksi, että hosike käyttää virolaisia kuskeja, eikä piittaa pätkääkään työaikalaista. Kyseisessä firmassa on myös palkat alle tessin eikä pekkaspäivistä ole tietoakaan.

• töömees

no kuka nyt tänä päivänä pekkasia pystyy maksaan,en minä ainakaan.

• Rrahtarioy

Kuljetus Hosike on kunnia maksaa hyvin. Vuosikausia 60- 75000 palkka.

• loontaisetueiriita

mina vaihta pois hosike heti kun töö sompimus loppua eestissa tienata kovemmin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4504
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3635
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2397
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2101
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1994
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1668
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1487
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe