Ihanaa kesä tulee taas.Parasta kesässä on kyykyttäminen.Kyykytän aina Toyotat ja Lexukset,kun olen sillä päällä.Parasta on ,kun joku polkee tojoaan ja luulee pärjäävänsä ;) En tiedä mistä tämä kyykytysinto on tullut ja miksi vain nuo kaksi merkkiä saavat minut kyykyttämään.Ehkä syy on noiden merkkien fanaattiset puolustajat ???
Mutta kukaan ei ole vielä pärjännyt ja aika moni on kokeillut ;)
Kyykytän kaikki Toyotat ja Lexukset
9
212
Vastaukset
- 2.7T A6
vedä hanskaan levyseppä-hitsaaja! Mä kyykytän suakin mun Audilla. Tehoja lastulla semmoset reilu 300 heppaa ja neliveto.. Ei jakoja Tojoilla eikä Lexuilla, eikä varsinkaan sinun Mazdalla jne....
- 3+18
2.7 :)
maitopurkki.
- Onneksi sinä
pääset kohta kesälomalle koulusta. Joko olet saanut kesätyöpaikan hankituksi? Haaveet automaailmasta eivät toki ole kiellettyjä koulupojilta.
- Toijoijoi
Ruostehommia tulossa Tojoosi! Herkuttele!
- wiee pyörä!
Homot autoilee, hommatkaa fillari.
- Bensantuoksu
Kyllä lapsukaiset suoralla uskaltaa kovaa ajaa, mut mitäs siten tehdään kun tulee mutka?
- Lexus on premium
Höpöjuttuja täällä palstalla taas viljellään. Toyotat eivät ehkä ole kyykytykseen sopivia mutta kyllä Lexuksella jo kyykyttää
- Kyykkyauto?
Onko siellä vessa, onko septitankki?
- untpj
Kyykkypyöristä olen kyllä kuullut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225294- 254478
- 282591
- 342274
- 372018
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101204