Oon lähössä viikon päästä käymään Ruotsissa. Mulla on OP visa yhdistelmä. Kannattaako siellä käyttää kumpaa puolta kortista? Tuleeko niistä jotain ylimääräisiä kuluja? Käteistä en viiti vaihtaa, kun ne ainakin vetää välistä.
Kannattaako Ruotsissa maksaa debitillä vai creditillä?
4
310
Vastaukset
- Håååkkani
Ei kannata!
- set.fear
Fakta on se, että aina syntyy kuluja, kun käytetään valuttaa, joka ei ole sama kuin omassa kotimaassa.
- 14+4
Maksaessa aivan se ja sama, vaihtokurssiin tulee sama komissio eikä muita kuluja. Jos nostat kuitenkin käteistä automaatilta, niin Debit käy halvemmaksi. Vaikka Ruotsissa aika hyvin kortti käy kaikkialla, en minä silti aivan ilman paikallista käteistä siellä viitsisi olla.
- näin on
mitä ihmettä..jos tavara maksaa 100 kruunua niin se saman se maksaa maksoi sitten pankkikortilla tai luottokortilla....vaikka nosto ei maksa mitään niin ei maksa myöskään luotto....unohtakaa nämä valuuttakurssit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista655416- 954934
- 524125
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494016- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283628- 423345
- 522849
- 422427