MP3 soitin uintiin?

entinen kilpauimari

Onko kenelläkään kokemusta vedenpitävistä mp3 soittimista? Hieman alkaa tylsistyttämään 80 altaanmitan jälkeen niin musiikki saattais tuoda hieman lisäintoa matkauintiin.

4

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ()

Ilmeisesti kaikki palstan lukijat ovat jo niin tylsämielisiä ja tylsistyneitä, että joudut itse kokeilemaan eri vaihtoehtoja. Kerrothan kokemuksistasi tännekin. :)

Googlaamalla saattaa löytyä muilta palstoilta käyttökokemuksia, sekä nettiliikkeitä, jotka moisia laitteita myyvät:

http://lmgtfy.com/?q=vedenpitävä mp3

http://lmgtfy.com/?q=waterproof mp3

• Esko

Jos uiminen tuntuu tylsältä, voi tehdä vesivoimistelua. Vedessä voi vaikka tanssia. Musiikki olisi kyllä tanssiessakin hyväksi. Vesivoimistelu on mukavaa syvässä vedessä ja ilman kannattelevia vöitä.
      Muuten olen sitä mieltä, ettei kaikenlainen musiikki sovi uinnin kanssa yhteen.

• --..--

Mulla on vedenkestävä mp3 soitin. maksoi muistaakseni jonkun 30€-40€.
      Laite toimii muuten hyvin ja kestää jopa saunomista, mutta kuulokkeet eivät tahdo pysyä päässä kovin helposti. Vaikka tulpat tunkee syvällekkin korviin niin jossain vaiheessa ne irtoavat aina ja parin altaanmitan jälkeen saa taas vähän korjailla niiden asentoa korvissa.
      Joten en voi suositella ainakaan vauhdikkaaseen uimiseen, mutta johonkin vesijuoksuun varmasti toimivat hyvin.
      tässä yksi malli joka on kyllä parempi kuin mikä itselläni on.
      http://dx.com/designer-s-usb-rechargeable-waterproof-swimmer-mp3-player-4gb-29766?item=1

• harzaa

Kuningaskuluttajassa telkkarissa oli mp3 soitinten testi tänä keväänä. Sen teki kilpauimarit Mäkelän hallissa. Mulla on jakso viel tallella. Laita postia fantalight@luukku.com niin katsotaan saanko toimitettua sulle netin avulla sen jakson katsottavaksi!

-harzaa-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5120
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      513
      1679
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe